Corsa B achterklep

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa B achterklep

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18424680
    oldjaggy
    Deelnemer
      Lid sinds:
      28 October 2020

      Heren,

      Mijn Corsa B uit 1999 (in top conditie + ijskoude airco)  heeft centrale deurvergrendeling.

      Gisteren de achterklep open gedaan met de sleutel, vanaf dat moment gaat hij niet meer open op de normale manier d.w.z. als ik de portierdeuren unlock

      gaat de achterklep niet meer open, zit op slot. Ik krijg hem met moeite open met de sleutel die ik naar rechts moet draaien wat niet van harte gaat.

      Iemand een idee ? hoor het heel graag

      Rein

      #18426807
      jethro
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 February 2008

        Dus elektrisch gaat het niet meer open?

        Wel die achterklep is zeker wel 1000000 keer op en dicht gegaan, en dan is de bekabeling beschadigd.

        Die loopt van de achterklep naar de carosserie, haal die rubber los en je ziet wel een kabel die beschadigd is.

        Herstel dat, en het werkt weer!

        Maar smeer ook even de achterklepslot, met de sleutel gaat het zeer moeilijk.

        Dus smeren!!

        #18426812
        oldjaggy
        Deelnemer
          Lid sinds:
          28 October 2020

          Hi Jethro,

          Dank voor je reactie. Nadat ik wat had geprobeerd met het slot ging hij niet meer dicht…. niet leuk als het regent.

          Daarom de Wegenwacht gebeld die heeft het hele slot eruit gehaald weer gemonteerd en nu heb ik de situatie dat hij open gemaakt (en weer op slot)  kan worden als ik de deuren heb geopend (chromen knop indrukken)

          Ik kan hem niet meer met de sleutel bedienen wat ik niet erg vind, dus alles werkt prima nu probleem zal toch ouderdom zijn.

          Groet

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.