corsa a verlagen

Forumindex Forums Modellen Corsa corsa a verlagen

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18327480
    w.bosker
    Deelnemer
      Lid sinds:
      15 September 2013

      hallo

      ik heb een vraag ik heb een corsa a uit 1991 met 13inch velgen en wil er 14 inch velgen onder zetten maar ook de corsa op straat leggen. welke banden maar kan ik het best bebruiken? ik wil er ook wel getrokken banden onder leggen zodat die nog wat lager komt.
      velgen gegeven. 6j 14inch et38

      #18327502
      GOGOGO_1555
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 January 2012

        heb hier n corsa op TA Netniks, kwa comfort is t niks (veren en dempers).
        daar naast heb ik nog n Corsa TR op AP-suspension rijdt super !!! maar t laagste wat er nog te krijgen is, is 60/30 (veren incl dempers).
        kwa banden ben ik erg gesteld op TOYO T1R (voor weg en sportief), heb n astra die ik gebruikt ervoor de nordschleife op AP met T1R, wegligging was superieur heb er nu conti’s ondergezet en kwam sportief de rotonde afzetten met t gevolg dat ik volgas drifte.

        maar ja wil je echt laag gaan, dan denk ik al gouw aan een schroefset, maar koop dan niet de allergoedkoopste)

        #18327515
        w.bosker
        Deelnemer
          Lid sinds:
          15 September 2013

          Ja een schroef set komt er zobiezo onder. Alleen wilde graag weten welke banden maar ik jet beste er onder kan zetten

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.