Corsa A A Vs Golf 2 in welke film?

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa A A Vs Golf 2 in welke film?

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #18473189
    GerbenAsconaC
    Deelnemer
      Lid sinds:
      21 July 2022

      Hallo Allemaal,

      Ik ben nieuw en heb een vraag, Ik hoop trouwens dat ik hier wel goed zit anders verwijder ik m weer. Ik heb een hele tijd(8 jaar denk ik) geleden een gedeelte van een film gezien op Youtube over een Corsa A A(met dubbele voorwielen) vs een VW Golf 2 GTI, Film ging ongeveer als volgt.

      Autos racen tegen elkaar, 2 jongens en een meisje, meisje zit bij de Corsa in maar die is niet zo snel als de Golf, dus springt ze rijdend over in de Golf, terwijl ze naast elkaar rijden komt er een paal aan, De Corsa rijd tegen te paal aan en presies doormidden, de Golf gaat voor maar de Corsa kan op een of ander manier op 3 wielen rijden, de golf gaat net voor de finish over de kop, jongen klimt eruit maar denkt niet aan het meisje. Komt de Corsa er op 3 wielen aan, en bevrijd het meisje uit de Golf net voordat ie ontploft.

      Is 8 jaar geleden dus ik kan het niet helemaal meer goed uitleggen, maar dat was het ongeveer . Als iemand een idee heeft welke clip dit was, laat het asjeblieft weten, vind ik leuk om nog eens te bekijken!

      Alvast bedankt! Groet Gerben

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.