Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Corsa A 1.7TD Gevonden: 21-01-'10
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
16 april 2009 om 20:13 #17400164
Wel geprobeerd, hitte schild zit ervoor, maar de bewuste beugel zag ik volgens mij schitteren door afwezigheid… ;)
16 april 2009 om 20:35 #17400165Had ik wel verwacht ja, volgens mij zijn ze de RHF4 pas na een aantal jaar gaan gebruiken, je komt ze maar weinig tegen in de astra’s/vectra’s.
16 april 2009 om 20:41 #17400166Hmmz…
onvindbaar, duur spul zkr dan>?16 april 2009 om 20:45 #17400167ik hoop dat je er blij mee bent.
Nu ga ik dit natuurlijk ook volgen!ivm die bak het enige wat we hebben zien staan zijn GM paar code’s
en 4.1
meer niet, heb het hele blok al eens omgedraaid niets te zien.plezant om eens kennis te maken met mensen van het forum dus.
16 april 2009 om 20:49 #17400168origineel gepost door Jambon
Hmmz…
onvindbaar, duur spul zkr dan>?Je vind ze gewoon erg weinig, dat zeker. Na 96 zie je ook bijna nergens meer de isuzu td’s, destemeer de opel td’s. En de astra waar hij uit kwam was er eentje uit heel laat 95. Ik weet ook niet hoeveel de RHF4 scheelt met de RHB4, theoretisch zou hij sneller moeten opspoelen, maar we (ik en CorsaCruiser) hebben nog niemand gezien die dezelfde setup met die 2 turbo’s op een rollenbank heeft gezet. CorsaCruiser is het wel van plan, maar dat kan nog wel een hele tijd duren :P
edit: lijstje met auto’s met een RHF4 http://www.coogturbo.com/ihi/RHF4.HTML
edit 2: lijstjes met wat specs van de ihi turbo’s (thanks to CorsaCruiser)
16 april 2009 om 20:55 #17400169origineel gepost door Hacula
origineel gepost door Jambon
Hmmz…
onvindbaar, duur spul zkr dan>?Je vind ze gewoon erg weinig, dat zeker. Na 96 zie je ook bijna nergens meer de isuzu td’s, destemeer de opel td’s. En de astra waar hij uit kwam was er eentje uit heel laat 95. Ik weet ook niet hoeveel de RHF4 scheelt met de RHB4, theoretisch zou hij sneller moeten opspoelen, maar we (ik en CorsaCruiser) hebben nog niemand gezien die dezelfde setup met die 2 turbo’s op een rollenbank heeft gezet. CorsaCruiser is het wel van plan, maar dat kan nog wel een hele tijd duren :P
Ik heb mijn rhb4 gewisseld met een rhf4 en het scheeld wel iets :)
17 april 2009 om 09:04 #17400170Waar had je die vandaan dan?
19 april 2009 om 08:19 #17400171Hmmz… :wtf
Gister ff rond gekeken met de schroevendraaier, en nu blijkt dat m’n veerschotels al een aardig end los gerot zijn… Aan de achterkant, richting vuurschot zeg maar. Kun je dus van geen klote bij om het fatsoenlijk netjes te maken!
Iemand de gouden oplossing? Anders wordt het stilzetten ben ik bang en em lostrekken, moet ik gelijk maar de A2 GSI neus d’r aanhangen…
19 april 2009 om 09:57 #17400172schroevendraaier met oogjes?:P
je bedoelt de voorkant neem ik aan, daar rotten ze heel vaak. je kan de hele bovenste stuk van de schutbord er uit slijpen net als wat ik heb, dan kan je er best wel bij te lassen en slijpen.
als je beetje netjes er uit slijpt kan je het er ook zo weer in lassen mocht je dat willen
21 april 2009 om 21:11 #17400173Dan wordt ‘t meteen zo’n ingrijpende verbouwing hè…
Heb wel een zandstraalpistool gevonden, denk dat ik daar een poging mee ga wagen om ‘t spul schoon te krijgen. Met ‘t lasapparaat is er wel bij te komen gok ik…
21 april 2009 om 21:38 #17400174haha, bij mij waren de veerschotels VOOR en ACHTER rot!!
maar ja dat is lastig te maken inderdaad
Willem
21 april 2009 om 21:49 #17400175Je kan d’r echt van geen kant bij inderdaad…
Dus ‘t spul eerst proberen te stralen, en anders maar schutbord d’r uit slijpen…21 april 2009 om 21:49 #17400176waarschijnlijk enigste goed optie
willem
21 april 2009 om 21:53 #17400177Ben d’r ook bang voor inderdaad… :D
Wel weer een reden om is met de corsa te knutselen! Is alleen wel zo erg dat ik al voorzichtig rijd… zat een dikke laag kit en lak overheen, dus duurde ff voordat het op begon te vallen :hmmz
21 april 2009 om 22:01 #17400178jaja, roesten gaatharder als je lief is.
Willem
21 april 2009 om 22:06 #17400179Vertel mij wat…
Toch niet altijd even handig zo’n houtje-touwtje-Apk-keurmeester… :jerry
22 april 2009 om 17:33 #17400180want, keurt die m goed dan??
haha.
Willem
22 april 2009 om 18:36 #17400181Ik heb die roest plekken van de veerschotels al een paar keer moeten herstellen voor de apk.
Ik slijp het er meestal uit zover het wil en las er dan weer plaat werk in.
Dat wil het beste als je alles er rond omheen los of weg hebt gehaald.
22 april 2009 om 21:14 #1740018225 april 2009 om 17:28 #17400183Vandaag een meevallertje op de sloop!
– A2 GSI voorbumper helemaal compleet met maar een klein beetje schade
– redelijk strak A1/2 motorkapje (iig strakker als wat er op lag)
– En zwarte FIFFT achterlichten! (die had ik al dus nu heb ik een setje over voor de liefhebber)O ja, en niet te vergeten nog een milde mep tegen me achterhoofd van m’n vriendin omdat ik weer van alles mee gesleept heb… :jerry
25 april 2009 om 17:32 #17400184heb je dat blok er nou al in hangen ? duurt wel lang hoor ! haha
25 april 2009 om 17:47 #17400185Komt er voorlopig ook nog niet in…
Eerst helemaal nakijken en netjes maken!
De roest heeft voorrang!!25 april 2009 om 21:12 #17400186origineel gepost door Jambon
Vandaag een meevallertje op de sloop!– A2 GSI voorbumper helemaal compleet met maar een klein beetje schade
– redelijk strak A1/2 motorkapje (iig strakker als wat er op lag)
– En zwarte FIFFT achterlichten! (die had ik al dus nu heb ik een setje over voor de liefhebber)O ja, en niet te vergeten nog een milde mep tegen me achterhoofd van m’n vriendin omdat ik weer van alles mee gesleept heb… :jerry
*wijst naar de zwarte achterlichten* iemand nog op zoek naar een setje?!:jerry
26 april 2009 om 19:33 #17400187Jaaaa ik wil de nog 1 voor m’n rooie corsa:jerry U2U :angel
9 mei 2009 om 13:47 #17400188Vanmorgen ging ik goed gestemd op weg naar m’n moat Sliekhuus om de Caddy van een vriendin te verlagen…
Moest eerst nog ff tanken dus ff doorgereden naar de pomp. Reed ik terug door een woonwijk in aanbouw, komt er een vent in een nieuwe caddy aanwapperen die mij over het hoofd ziet en geen voorrang verleent…Met dit als resultaat:
Mooi knake dus weer!!!
We zullen wel zien wat de verzekering gaat zeggen, maar d’r is wel mooi wat schade; ‘t is niet alleen schroefwerk…
:fy1 -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.