Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Corsa A 1.7TD Gevonden: 21-01-'10
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
27 oktober 2008 om 12:21 #17400089
Ai, das klote, lelijke deuk!!
Heb je hem nou nog niet gewassen?? :o:P
27 oktober 2008 om 12:44 #17400090:angel
27 oktober 2008 om 18:04 #17400091Misschien kun je hem terug drukken.
Heb ik ook al eens gedaan bij mijn auto.
27 oktober 2008 om 21:52 #17400092Gaat van de week ff iemand naar kijken die bij schade hersteller werkt… inderdaad om te kijken of ie terug te drukken is!
16 december 2008 om 15:54 #17400093AnoniemLid sinds:
1 January 1970He kerel,
Al nieuws, updates of gewoon meer info over je huidige situatie met je dikke diesel?!
Grtz;)
16 december 2008 om 22:35 #17400094Hey,
Leuk dattie weer eens omhoog gehaald wordt!
Nope helaas geen updates, deuk in deur is terug gedrukt, maar zitten nog wel wat frommels in…
Verder wordt ie momenteel als werkpaard gebruikt, m’n vriendin heeft een nieuwe baan en moet er veel voor rijden…
Blokje begint na bijna 25.000 km in mijn bezit en veel snelweg km (met f16 bak) toch wat verkoudheidsverschijnselen te krijgen… Beetje olielekkage her en der, rookt wat blauw met de koude start (tussendoor is voorgloeisysteem er ook nog mee uitgescheden, is inmiddels wel weer gemaakt).
Hopelijk komt er nog een dag dat ie weer helemaal fris en fruitig gemaakt wordt door mij, maar dat zit er voorlopig denk ik nog ff niet in! :(
27 december 2008 om 17:52 #17400095Nog maar weer eens een updateje…
Kerstnacht (nacht vóór 1e kerstdag) was het alwéér raak…
rechterspiegel helemaal eraf getrapt… :swearDus vandaag maar ff naar de sloop, en ander spiegeltje gehaald. Gelukkig was het kapje nog wel heel (al lag hij bijna 3 meter vóór de auto…) en was de lakschade minimaal.
Tevens vond ik op de sloop in een corsaatje een nieuw imitatie-chterscherm, dus ook maar ff meegenomen!
Spiegel+scherm: Dertig eurotjes, dus dat viel weer erg mee! king:
Maar wel weer pruim dat dat tuig weer aan m’n wagen zit!! :swear
27 december 2008 om 22:12 #17400096ja, das mooi klote.
heb je al geprobeert die deuk in de deur terug te drukken..
Willem
28 december 2008 om 23:25 #17400097origineel gepost door wim-v6
ja, das mooi klote.heb je al geprobeert die deuk in de deur terug te drukken..
Willem
origineel gepost door Jambon
deuk in deur is terug gedrukt, maar zitten nog wel wat frommels in…:P
Jep!
Moet em nog steeds een keer laten zien aan zo’n restyle dude (spuiten zonder trekken, of hoe noemen ze dat? :P) misschien dat er nog wat aan te doen is… Deurtje is verder helemaal roest vrij, dus eigenlijk zonde om zomaar af te danken!29 december 2008 om 00:18 #17400098inderdaad
2 januari 2009 om 18:53 #17400099Aangezien er sinds kort aardig gedieselt wordt hier in ‘t corsa forum…
Wat zijn de verschillen tussen een isuzu 17d en isuzu 17td(s)? Zit het verschil alleen in de kop en turbo of is er nog meer op te letten?
(dit ivm. met eerder genoemde verkoudheidsverschijnselen van m’n schatje) :afro
2 januari 2009 om 19:01 #17400100Zuigers kop pomp uitlaat inlaat
allemaal verschillen
2 januari 2009 om 22:27 #17400101Kop pomp uitlaat inlaat is niet zo’n probleem…
Alleen zuigers wel dan… Hogere compressie?
Gaat dat veel problemen opleveren denk je?
3 januari 2009 om 07:26 #17400102Ja, dat gaat problemen opleveren
dieselklop bij belasting (door turbodruk) vreet de cilinders op.
Willem
3 januari 2009 om 12:26 #17400103origineel gepost door Jambon
Aangezien er sinds kort aardig gedieselt wordt hier in ‘t corsa forum…Wat zijn de verschillen tussen een isuzu 17d en isuzu 17td(s)? Zit het verschil alleen in de kop en turbo of is er nog meer op te letten?
(dit ivm. met eerder genoemde verkoudheidsverschijnselen van m’n schatje) :afro
De kop van de D en TD zijn hetzelfde, verder is alles wat in het onderblok zit anders.
3 januari 2009 om 20:56 #17400104Hmmm… Knake dus…
De 17TD(s) blokken liggen nu niet echt voor ‘t oprapen met een beetje fatsoenlijke km-stand…
3 januari 2009 om 21:34 #17400105let wel de X17DT (TC4EE1) Isuzu Blokken.
de X17DTL zijn er zat, maar daar heb je niks aan!!
bij sloperij de graaf in wassenaar staat / stond een Vectra A met deze motor.
Deze motor is geleverd in:
Kadett-E
Astra-F
Vectra-A
Vectra-B (tot ’98)Willem
4 januari 2009 om 01:30 #17400106Je kunt natuurlijk ook gewoon een 1.5TD blok erin leggen zoals ik heb gedaan. De turbo van jouw 1.7 past daar ook gewoon op. Zo heel veel vermogen scheelt het niet eens.
4 januari 2009 om 10:45 #17400107@ Willem die X17DTL blokken zijn toch heel anders?
En inderdaad, ik moet zo’n TC4EE1 blok hebben, maar die zijn dan weer nauwelijks te vinden met een fijne km-stand. Of ik moet voor veel geld een goede auto kopen en slachten, maar dat was ik nou ook niet direct van plan… :angel@ Hacula: Ik ga GEEN 1.5Td erin leggen. Het hele idee van een ander (beter) 1.7 blok is dat ik er meer vermogen uit kan halen, dus dan is een 1.5 geen optie! :D
4 januari 2009 om 13:17 #17400108origineel gepost door Jambon
@ Hacula: Ik ga GEEN 1.5Td erin leggen. Het hele idee van een ander (beter) 1.7 blok is dat ik er meer vermogen uit kan halen, dus dan is een 1.5 geen optie! :DIk bedoel dat ook alleen maar als je niks anders kunt vinden ;) Natuurlijk ga je niet graag een stap terug, maar zo heel veel scheelt het niet, iets van 10 pk, maar dat verschil wordt al kleiner als je de turbo van een 1.7 erop zet.
Maar succes met het vinden van een 1.7!4 januari 2009 om 13:36 #17400109Haha! Sorry kwam misschien wat onvrindelijk over…
Maar idd alleen in uiterste nood komt er een 1.5 in. Dit blok wil nog prima, alleen wil ik graag 1 op voorraad hebben als deze het opgeeft, en dan kan ik ‘t blok ondertussen klaar maken voor ik em er in hang.
Revisie lijkt me nl ook een beetje dure hobby… :vertag
6 januari 2009 om 18:24 #17400110heey ..
echt klote dat ze je corsa steeds te pakken hebben man :mad:
echt zonde gewoon..
ik zou je de kleur ook even laten weten als ik hem wist maar die gast laat dus gewoon niks meer van zich horen hea:swear
dus echt sorry man maar als ik er nog een keer wat aan laat spuiten ofzo en ik zoek de kleur erbij dan zal ik hem jou ook gelijk geven ..
bij de spuiter weten ze het zo hoor.
groetjes mike ( a irmscher)
11 januari 2009 om 20:37 #17400111origineel gepost door Jambon
Gaat van de week ff iemand naar kijken die bij schade hersteller werkt… inderdaad om te kijken of ie terug te drukken is!Is die Slijkhuis ff langs geweest ? :jerry
12 januari 2009 om 14:18 #17400112origineel gepost door GlennGSI
origineel gepost door Jambon
Gaat van de week ff iemand naar kijken die bij schade hersteller werkt… inderdaad om te kijken of ie terug te drukken is!Is die Slijkhuis ff langs geweest ? :jerry
Is al ff geleden…
Maar nee, ben nog niet geweest, heb zelf teruggedrukt…
Ennuh, waar ken jij die van dan?!
(bij hem thuis is onze chop shop! ;))20 januari 2009 om 22:36 #17400113Ik vroeg me eigenlijk af met welke versnellingsbak jij rijdt icm die 1.7? Aan de mijne hangt een F16 dus die ga ik aan moeten passen voor een F13, óf andere aandrijfassen enzo moeten nemen. Vroeg me af hoe dat bij jou opgelost is :)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.