Corsa 2011 bij Autobedrijf Menno.

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa 2011 bij Autobedrijf Menno.

  • Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #17253272
    OA-H
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 May 2012

      In Westknollendam in de regio zaanstad staat bij auto bedrijf Menno.
      Een Zwarte Corsa uit 2011 voor een leuke prijs.

      Maar Autobedrijf Menno stond als slechte handelaar bekend voordat hij van naam is veranderd (voorheen Limitcars zaandam) Nu weet ik niet of ze deze tred door zetten bij hun huidige bedrijfsnaam.

      Nu er intresse in de corsa is gewekt vroeg ik me af is deze corsa uit te lezen is met een Op-com naar storingen en of de km stand te kontroleren is in opcom.

      Ik hoor graag hoe ik dit kan uitzoeken of dit Autobedrijf Menno betrouwbaar is en of de km stand niet terug gedraaid is.

      Ray,

      #18080130
      otdh
      Deelnemer
        Lid sinds:
        2 March 2010

        Storingen lezen kan wel, km stand niet

        #18080131
        OA-H
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 May 2012

          Hm das nou jammer waar kan ik dit natrekken of de km stand juist is

          OTDH bedankt voor je antwoord

          #18080132
          champo
          Deelnemer
            Lid sinds:
            19 May 2006

            NAP? Lage kilometers kan ook betekenen dat de auto ritten 2kilomter rijdt met een verkeersdrempels cowboy.

            #18080133
            robert_corsa
              Lid sinds:
              16 May 2009

              heb mij laten vertellen dat wanneer je een digitale teller heb, en je haald de plus en min van de accu af.
              dan komt de orginele km stand weer terug nadat je de accu polen weer gemonteerd heb.

              #18080134
              combo c tour
              Deelnemer
                Lid sinds:
                22 July 2005

                dat kan kloppen maar er is aparatuur verkrijgbaar waarmee je elke kmstand op je digitale teller kunt zetten die jij wilt. :wtf
                en is uiteraard niet te achterhalen. :argue

                #18080135
                Corsa_GSi
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  30 June 2004

                  NAP heeft alleen nut als de auto daarin is aangemeld.
                  Gezien de leeftijd zal alleen de aanschaf erin staan en heel misschien 1 beurtje. :hmmz

                  #18080136
                  Spacejam
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    21 November 2006

                    Je kan wel kijken of de km stand in de ecu en instrumentenpaneel gelijk zijn.

                    Die in de ecu is volgens mij niet opnieuw te programmeren.

                    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

                    #18080137
                    Dr.Ed
                      Lid sinds:
                      9 October 2011

                      Zou mij minder drukmaken over de km-stand. Zeer jonge auto bij zo’n bedrijf zou ik hem zeker goed op schadeverleden checken.

                      #18080138
                      OA-H
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        3 May 2012

                        Nou schade had ie zeker. En zeer slecht opgeknapt. Zichtbare schade was er genoeg en maar zeggen dat ze van niets weten.

                        Zo staan er meer slecht opgeknapte schade wagens te koop aan geboden.

                        Niet aan te raden om daar een auto te kopen.

                        #18080139
                        Max Velsen
                          Lid sinds:
                          2 September 2015

                          Beste Lezers, PAS OP MET MENNO AUTO’S!!! Het gaat om een oplichter cq verkoper die na verkoop niet meer aan de telefoon te krijgen is, ze zijn zich er zeer goed van bewust dat ze schade troep verkopen, die op en agressieve manier de klanten te woord staat. Hij blaft zijn personeel in het bijzijn van de klanten af. Zeer onbeschoft. Wij hebben er een 3 tal auto’s gekocht op een late zaterdag namiddag de 29e augustus jl. 2015 het betrof een Up! ( werd verkocht met wok melding mag de weg niet op volgens rdw ) Een Polo waarvan wij afgelopen maandag de documentatienummer en toelatingscode van zouden krijgen is tot de dag van vandaag nog niet toegezonden, later na onderzoek bij RDW blijkt de Polo nog op naam van Stern lease te staan die het doorverkocht hebben aan een schadebedrijf. Daarnaast een Golf die werkelijk total los is geweest, de vliegwiel aan gort is. PAS OP PAS OP!!! KOOP NIKS BIJ MENNO AUTO”S ZAANDAM!!!!!

                          Ik wil graag alle gedupeerde vragen mij te contacten via rach101@live.nl zodat we samen dit bedrijf kunnen aanpakken, mail mij jullie ervaring en contact gegevens. Dit bedrijf dient Juridisch aangepakt te worden.

                          #18080140
                          Kadett1.2
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            2 May 2011

                            volgens hun website hebben ze wel alle keurmerken !
                            en leveren ze uitsluitend kwaliteitsauto’s.
                            http://www.autobedrijfmenno.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;

                            #18080141
                            theunm
                              Lid sinds:
                              29 June 2004

                              topic is van 2012 en de topic starter heeft de auto daar niet gekocht.
                              de reden staat boven vermeld eigenlijk al reden genoeg om dit bedrijf links te laten liggen.

                              of als er wel een auto staat die aan jou wensen voldoet deze drie dubbel de controleren.

                            13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.