corsa 2004 distributieketting ??

Forumindex Forums Modellen Corsa corsa 2004 distributieketting ??

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17222842
    CORSAGSI
      Lid sinds:
      30 June 2004

      Hallo mede forummers,

      Ik heb pas geleden een corsa voor mijn vrouw erbij gekocht,het betreft een opel corsa sport 1.4 16V bouwjaar 2004,deze heeft 61000 km erop zitten en als het goed is ga ik hem dit weekend halen !

      Nu beweert de garage eigenaar dat hier een distributieketting op ligt en geen distributieriem,dit heb ik hem namelijk gevraagd omdat zo rond de 60000 km de riem meestal vervangen moet worden bij de gemiddelde opel !

      nu is mijn vraag heeft hij gelijk of ligt hier toch een riem op !

      greetz,

      #17691837
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        Z14XE heeft een riem welke om de 90.000km of 6 jaar vervangen dient te worden, en de Z14XEP (twinport) heeft een onderhoudsvrije ketting..

        let wel op rammels vanaf deze ketting.

        Willem

        #17691838
        CORSAGSI
          Lid sinds:
          30 June 2004

          is inderdaad een twinport,en hij rammelde gelukkig niet heb namelijk een flinke proefrit gemaakt !

          wat ik wel een beetje vaag vond was dat hij de tweede sleutel niet had,hij beweerde dat deze nog in belgie lag deze corsa betreft namelijk een ingevoerde uit belgie !
          Voor mij maakte dit niets uit ik heb gewoon op de koopovereenkomst laten zetten dat hij er een tweede sleutel bij zou leveren !

          later blijkt dat hij de sleutel volgens mij gewoon bij de opel dealer heeft besteld want hij moest hem nog programmeren zei hij !

          verder een prima auto ik vraag me alleen af of een ingevoerde auto nog wel iets oplevert voor een garagehouder aangezien deze redelijk scherp geprijst was !

          greetz,

          #17691839
          caponetyuh
          Deelnemer
            Lid sinds:
            22 May 2009

            als ze een auto kopen en oudere gaat er zowie zo al zoveel procent per jaar en bij 9 jaar geen btw meer en als die het koop bij een gagare in belgie en is voor uitvoer betaal die daar geen belasting dus wordt die nog goedkoperen bij de keuring alle extra eraf scheel ook weer met invoeren naar nederlandse platen dus zal er altijd aan verdienen

            #17691840
            CORSAGSI
              Lid sinds:
              30 June 2004

              Heb net telefoon gehad ga hem morgen halen !!

              greetz,

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.