Corsa 1.4 sport 1998 zwarte motorkap en/of dakspoiler

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa 1.4 sport 1998 zwarte motorkap en/of dakspoiler

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17251028
    Serina Elody
      Lid sinds:
      1 August 2012

      Goedenavond,

      Sinds 2 maand ben ik een trotse eigenaar van een Opel Corsa. Ben overigens zeer tevreden over de auto, maar helaas heeft hij al wel heel wat roest aan de voorkant van de motorkap. Nu kan ik hem naar een schadeherstelbedrijf brengen en hem laten maken + spuiten maar dat kost me 250 euro.. duur grapje. Heb ook al op de sloop gekeken maar daar waren van alle corsa’s de kappen al af. Iemand hier die er misschien nog 1 heeft liggen met kleurcode Z200 schwarz?

      Ook heb ik geen dakspoiler op mijn corsa’tje :( (dacht dat dit standaard was bij de Sport, maar dat zal dan wel niet zo zijn),
      zou dit wel graag willen, dus als iemand weet hoe ik er aan kan komen hoor ik het graag.

      Serina

      #18052396
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        Hoi Serina,

        je kunt eens proberen via onderdelenlijn.nl. Misschien dat je daar iets kunt vinden. Ook in de juiste kleur

        gr

        #18052397
        jeroenk
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 February 2012

          Die spoilertjes gaan hier op de marktplaats en op marktplaats zelf vaak genoeg weg. Als je tenminste zo’n spoiler rond je achterruit bedoelt. Deze kun je ook vrij eenvoudig zelf monteren :)

          #18052398
          yves475
          Deelnemer
            Lid sinds:
            21 November 2005

            achterspoilertje heb ik wel liggen int zwart

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.