coordinaten invoer navigatie

Forumindex Forums Modellen Grandland X coordinaten invoer navigatie

14 berichten aan het bekijken - 26 tot 39 (van in totaal 39)
  • Auteur
    Berichten
  • #18551436
    jopsa
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 May 2019

      Was Floki/Quandor/…. niet degene die anderen aanraadde om een dokter te raadplegen ?  Wel, hij spiegelde zichzelf blijkbaar.  Hij moet dus wel zelf weten dat er iets met hem zelf fout zit.   Nu nog de stap zetten Floki/Quandor/……  Er is voor alles therapie voor handen. Maar voor u vrees ik echter van niet.

      #18551437
      jopsa
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 May 2019

        WAAR ZIJN ZIJN VERDEDIGERS NU ????   Zijn bloedbroeders;  zijn (ingebeelde) clubje ?

        #18551448
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          @jopsa, Die zijn er niet. Dat is nogal makkelijk. Wat zijn verbeelding betreft wel. Maar de praktijk is anders. Feit is dat velen op het forum, het geruzie onderling, als storend ervaren. Dat hoort ook niet. Kritiek mag uitgesproken, en erkend worden. Maar het mooie is, om positieve zaken met elkaar te delen, en elkaar de nodige/handige tips geven.

          De tactiek van @Floki alias Quandor, is door de tactiek van de Russen toe te passen. Namelijk, door met veel gebrul naar anderen te wijzen, om de aandacht van eigen fouten op deze manier te verdoezelen. Nu is hij dus duidelijk door de mand gevallen. ;-)

          #18551450
          jopsa
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 May 2019

            Dag Hans

            Dat geruzie hoort zeker en vast niet.  Niet op het forum, nergens.

            Start was het ontkennen van allerlei gemelde problemen door heel wat bezoekers en dikwijls boertige reacties van de man met gespleten persoonlijkheid/heden op post van anderen.   We weten al dat hij 2 profielen heeft nl  Quandor en Floki maar waarschijnlijk zijn het er nog meer.  Vandaar de zogenaamde steun die hij kreeg van zijn denkbeeldige vrienden.  Zijn zogzenaamde clubje waarvan hij de woordvoerder was/is.

            Ik ben niet de persoon om me zomaar te laten schofferen.  Ik reageer.   Ik ben steeds eerlijk geweest met melden van problemen.  Waarom zou je daarover liegen.

            Mensen gaan beschimpen en bespotten daarentegen is makkelijk.  Het was al heel vreemd dat deze kerel geen mailadresje wou doorsturen.   Bewijzen op video genoeg hier .

            Het zou me niet verbazen dat deze zieke geest ook op andere fora aan het werk is.  :negative:

            #18551456
            jopsa
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 May 2019

              En wederom gaat deze gek zichzelf “liken” enkele posts hierboven.  (nu weer niet verwijderen he Floki, Quandor, Floris, Flodor…)

              #18551466
              Anoniem
                Lid sinds:
                1 January 1970

                Ik heb in het verleden verschillende keren wat gepost, van horen zeggen, of gelezen, zonder dat ik heb nagetrokken, of dat wat beweerd werd, wel 100% klopte. Maar om dan iemand uit te maken voor leugenaar, zoals @Floki deed, vind ik een brug te ver. Je hoort elkaar gewoon te respecteren. Ik heb vanaf het begin al de ellende die jij gemeld hebt, voor serieus genomen. Jij werd ook weggezet als leugenaar, en overdrijver enz. Floki/quandor, stelde zich steeds op als de superieure schoolmeester. Dat is echt om van te kotsen.

                #18551482
                quandor
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  14 November 2017

                  @Floki,

                  Na een korte paasvakantie (in het buitenland) heb ik gezien dat er waanzinnig wat berichten op het forum zijn geplaatst. Allemaal bijzonder waardevol voor de Grandland (x) rijders…….

                  Wat mij in een topic ook opviel is dat wanneer een paar auto’s worden besproken jij Floki, aan wappie1 -> @Jopsa vraagt of dat soort features ook in zijn auto zitten waarop hij dit een berichtje later dit voor beide features bevestigd. Dat was idd een dubbele leugen van Wappie1 -> @Jopsa. Hiermee bevestigde hij dus hoe er door diverse mensen over hem en de berichten die hij heeft gepost wordt gedacht.

                  Ik heb niet alle berichten 100% geconcentreerd doorgelezen, het waren er gewoon teveel en het grootste gedeelte ook nog eens onzinnig, want wij hebben eerst, toen wij gisteren thuis kwamen, de vakantiewas in onze (premium merk) wasmachine gedaan en daarna in onze (premium merk) wasdroger gestopt.

                  Ik heb jouw PB ook gelezen. Dank voor het bericht. Idd na het lezen van al die berichten had ook ik iets van “Waar halen ze het vandaan?”. Ik kan nergens iets vinden van het feit dat wij tweelingen zijn of iets dergelijks, maar dat horen we vast nog wel hoop ik. Enigste dat ik kon vinden is dat ik schrijf ‘mijn startbericht’, waarmee ik verwijs naar “mijn eerste reactie in het topic” en daarmee eenzelfde kwestie probeer te benaderen als jij in je allereerste topic bericht vermeldt. Ik begrijp eigenlijk niet goed wat daar zo vreemd aan is?

                  Wat wél bijzonder raar is, is de reactie van Wappie1 -> @Jopsa -> LEZEN WE HIER DAT FLOKI INDERDAAD QUANDOR IS EN OMGEKEERD ????????Mannen ;       Floris, Floki, Quandor…………….   Hoe gek kan je zijn ?????????????????

                  ALS DATGEEN AFGANG IS………………

                  De beide wappies maken daar een compleet Woke / Wappie complot theorie van (da’s Wappie  / Woke eigen) en nog erger, ze duikelen in meerdere topics over elkaar heen qua posten van berichten over hoe eens ze het met elkaar zijn en hoe erg ze het allemaal vinden. Geweldig leuk om te lezen dat het een en het andere hen zó hoog zit.

                  Bijzonder leuk was ook het aantal berichten waarin Wappie2  / @Hans GLX, afscheid neemt van dit forum waarna hij als Heintje Davids steeds maar weer terug blijft komen.

                  Tot slot : Uitstekend plan om in principe niet meer te reageren op het soort onzinnige berichten dat door Wappie1 / @Jopsa en Wappie2 / @Hans GLX, worden geplaatst en ja, ik ben het ermee eens dat we binnen ‘no time’ een reactie op dit bericht gaan krijgen, waarmee jouw stelling in het PB’tje dat je mij stuurde klopt. Maar goed dat je het middels een PB deed want zo vermoeide je de overige Opel rijders niet met een niet Opel gerelateerd bericht.

                  Tot slot en dat ben ik roerend met je eens, hoop ook ik dat een moderator al dit soort berichten leest en de wappies van het forum knikkert. Als wij op een Engelstalig forum zouden zitten zou ik schrijven, de wappies zijn pathetic men.

                  Erg komisch vond ik ook het filmpje waarop jij mij attendeerde. Dat is inderdaad een vorm van bijzonder wappie gedrag, zo stel ik mij wappie voor (in zijn jongere jaren)

                  https://www.youtube.com/watch?v=mzg8E31JU2Q

                   

                  #18551486
                  Floki
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    17 March 2022

                    @Quandor : leuk verhaal en idd. een heel treffend filmpje.

                    #18551489
                    jopsa
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      3 May 2019

                      Jongen (Floki alias Quandor omgekeerd) wat ben jij echt een zieke geest………….

                       

                      #18551490
                      jopsa
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        3 May 2019

                        coordinaten invoer navigatie

                         

                        @Floki/quandor (één en dezelfde persoon)

                        nogmaals  voor u, zieke geest….

                         

                        De eerste post onder Floki (4 februari 2023 om 17:16) en dan de 8e post onder Quandor  (8 mei 2023 om 16:09)

                        Dat is duidelijk toch kerel…..   Je zegt, als Quandor, het volgende.  Ik citeer : ” Laat ik het nog simpeler vragen dan al in mijn startbericht staat”.    Dat startbericht werd gepost onder “Floki”.

                         

                        En nu…….  volgt wel weer een reactie om er onderuit te kunnen glippen.  Komaan Flodor of Quaki……   Laat die zieke geest werken.

                        #18551491
                        jopsa
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          3 May 2019

                          ohja, uw duimpje ging met een puntje omhoog….  Proficiat.  Niet moeilijk als je meerdere profielen aanmaakte en jezelf constant gaat “liken” zoals reeds aangetoond.

                           

                           

                           

                          vooruit

                          laat ons hier nu over de grandland x praten en bol het af gast.  Jij verziekt de boel constant.

                           

                          Dus :  wat betreft de grandland x :   die van mij was een ramp met vele problemen niet op te lossen door de dealer noch Opel Belgium.  Nogal wat onkunde mogen aanschouwen daar.

                          #18551500
                          Floki
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            17 March 2022

                            @Quandor,

                            zoals ik je liet weten in het PB, heb ik dus wederom gelijk gekregen. Waarin dan? Ik voorspelde je dat er binnen no time minimaal een reactie of 2 tot 5 zou gaan komen van wappie1 -> @Jopsa en ja, tel ze maar na, het waren er binnen 2,5 uur weer drie. In plaats van even achterover te leunen en alles rustig in de bovenbol te ordenen om dan 1 berichtje te posten wordt er heel emotioneel, zoals dat jochie in dat filmpje,  ongecoördineerd / schreeuwend / krijsend, stampvoetend en wild om zich heen slaande gereageerd. Ik blijf dat door mij gevonden filmpje dan ook als zeer origineel en toepasselijk.

                            Daarnaast : volgens mij vertelde jij in alinea 4 van je bericht van 4 april 15.48 uur, precies hoe de vork in de steel zat. Daaraan gekoppeld gaat een member van de woke gemeenschap dus een klein arsenaal van 3 berichten posten wat, zoals ik al vind, héél goed in 1 bericht had gekund, al ware het maar om het een en het ander bij  elkaar te behouden / leesbaar te houden.

                            En idd. als ik iets leuk vind, dan laat ik dat graag weten. Er zijn forumleden die vele berichten schrijven om aan te geven dat ze iets niet leuk vinden, daat waar dat heel simpel kan middels een duimpje. Hier gaat dat dus middels het duimpje. Wat zou daar mis mee zijn? Een zinvol bericht of poging tot een zinvolle reactie op een Grandland (x) vraag / topic heb ik van Wappie1 -> @Jopsa eigenlijk nog niet kunnen ontdekken.

                            Lees svp ook even je mail. Daarin doe ik weer een voorspelling.

                             

                            #18551514
                            jopsa
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              3 May 2019

                              Quandor en zijn alter ego(‘s)……   Laat eens een hersenscan doen…………   Je word het studie-object van de eeuw vermoed ik.

                              #18551515
                              Floki
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                17 March 2022

                                24 uur en 49 minuten. Je voldoet (weer) aan je profiel.

                              14 berichten aan het bekijken - 26 tot 39 (van in totaal 39)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.