@Floki,
Na een korte paasvakantie (in het buitenland) heb ik gezien dat er waanzinnig wat berichten op het forum zijn geplaatst. Allemaal bijzonder waardevol voor de Grandland (x) rijders…….
Wat mij in een topic ook opviel is dat wanneer een paar auto’s worden besproken jij Floki, aan wappie1 ->
@jopsa vraagt of dat soort features ook in zijn auto zitten waarop hij dit een berichtje later dit voor beide features bevestigd. Dat was idd een dubbele leugen van Wappie1 ->
@jopsa. Hiermee bevestigde hij dus hoe er door diverse mensen over hem en de berichten die hij heeft gepost wordt gedacht.
Ik heb niet alle berichten 100% geconcentreerd doorgelezen, het waren er gewoon teveel en het grootste gedeelte ook nog eens onzinnig, want wij hebben eerst, toen wij gisteren thuis kwamen, de vakantiewas in onze (premium merk) wasmachine gedaan en daarna in onze (premium merk) wasdroger gestopt.
Ik heb jouw PB ook gelezen. Dank voor het bericht. Idd na het lezen van al die berichten had ook ik iets van “Waar halen ze het vandaan?”. Ik kan nergens iets vinden van het feit dat wij tweelingen zijn of iets dergelijks, maar dat horen we vast nog wel hoop ik. Enigste dat ik kon vinden is dat ik schrijf ‘mijn startbericht’, waarmee ik verwijs naar “mijn eerste reactie in het topic” en daarmee eenzelfde kwestie probeer te benaderen als jij in je allereerste topic bericht vermeldt. Ik begrijp eigenlijk niet goed wat daar zo vreemd aan is?
Wat wél bijzonder raar is, is de reactie van Wappie1 ->
@jopsa -> LEZEN WE HIER DAT FLOKI INDERDAAD QUANDOR IS EN OMGEKEERD ????????Mannen ; Floris, Floki, Quandor……………. Hoe gek kan je zijn ?????????????????
ALS DATGEEN AFGANG IS………………
De beide wappies maken daar een compleet Woke / Wappie complot theorie van (da’s Wappie / Woke eigen) en nog erger, ze duikelen in meerdere topics over elkaar heen qua posten van berichten over hoe eens ze het met elkaar zijn en hoe erg ze het allemaal vinden. Geweldig leuk om te lezen dat het een en het andere hen zó hoog zit.
Bijzonder leuk was ook het aantal berichten waarin Wappie2 /
@Hans GLX, afscheid neemt van dit forum waarna hij als Heintje Davids steeds maar weer terug blijft komen.
Tot slot : Uitstekend plan om in principe niet meer te reageren op het soort onzinnige berichten dat door Wappie1 /
@jopsa en Wappie2 /
@Hans GLX, worden geplaatst en ja, ik ben het ermee eens dat we binnen ‘no time’ een reactie op dit bericht gaan krijgen, waarmee jouw stelling in het PB’tje dat je mij stuurde klopt. Maar goed dat je het middels een PB deed want zo vermoeide je de overige Opel rijders niet met een niet Opel gerelateerd bericht.
Tot slot en dat ben ik roerend met je eens, hoop ook ik dat een moderator al dit soort berichten leest en de wappies van het forum knikkert. Als wij op een Engelstalig forum zouden zitten zou ik schrijven, de wappies zijn pathetic men.
Erg komisch vond ik ook het filmpje waarop jij mij attendeerde. Dat is inderdaad een vorm van bijzonder wappie gedrag, zo stel ik mij wappie voor (in zijn jongere jaren)