Controleren NAP

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Controleren NAP

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17263706
    Peter Reedijk
    Deelnemer
      Lid sinds:
      11 July 2011

      Hallo allemaal.

      Ik had even een vraag.
      Is hier iemand die in een autogarage werkt en de beschikking kan krijgen over de NAP van mijn Opel?
      Ik heb mijn Opel te koop staan en was al in onderhandeling tot de koper vertelde dan mijn km stand in 2005 ruim 100000 km zou zijn terug geschroeft. Kan hij dat gewoon opvragen?
      Ik weet dat de km stand onlogisch is. maar heb de auto 4 jaar geleden uit Staphorst gehaald bij een autobedrijf wat mij vertelde dat ze de auto altijd in onderhoud hebben gehad en dat de stand klopte.
      Ik ben nu dus heel erg benieuwd of iemand aan mijn NAP kan komen.

      #18211462
      Opeltje17
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 January 2012

        Kan je gewoon zelf opvragen: http://www.autopas.nl/nap-check/op-internet” onclick=”window.open(this.href);return false;

        Ook zijn er autobedrijven/garage’s die het gratis kunnen opvragen, of ze het gratis geven is een ander verhaal.

        #18211463
        Peter Reedijk
        Deelnemer
          Lid sinds:
          11 July 2011

          @Opeltje17 wrote:

          Kan je gewoon zelf opvragen: http://www.autopas.nl/nap-check/op-internet” onclick=”window.open(this.href);return false;

          Ook zijn er autobedrijven/garage’s die het gratis kunnen opvragen, of ze het gratis geven is een ander verhaal.

          Oke dus het is gewoon op te vragen met alleen het kenteken?

          #18211464
          Opeltje17
          Deelnemer
            Lid sinds:
            18 January 2012

            Ja je km stand wordt ook vast gelegd d.m.v je kenteken.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.