Controlemeters doen niks

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18378303
    Willem Baanstra
    Deelnemer
      Lid sinds:
      2 July 2020

      Bij het starten van mijn Opel frontera wijzen  de brandstof meter, toerental meter, kilometer teller en dag teller op het controlepaneel niks aan. Wanneer ik nu mijn verlichting aan zet dan komt het controlepaneel tot leven. Maar als ik de verlichting weer uit zet dan valt alleen de toerenteller weer naar nul. Soms tijdens het rijden komt de toerenteller weer tot leven maar het kan zo weer weg vallen. Ook was mij op gevallen dat mijn centrale deur vergrendeling ook niet meer werkt. Ik heb het controlepaneel na gekeken en de contacten schoon gemaakt maar dat was het niet vervolgens heb ik ook de massa punten van de auto na gekeken. Heeft iemand nog een idee.

      #18379867
      Super-Astra
      Deelnemer
        Lid sinds:
        8 January 2017

        Ja, bekend probleem. Hierook ervaring met hetzelfde euvel. Uiteindelijk iets gesoldeerd op de printplaat van het instrumentenpaneel (weet niet meer wat precies)

        #18379895
        Willem Baanstra
        Deelnemer
          Lid sinds:
          2 July 2020

          Jammer dat je het niet meer precies weet wat ze gesoldeerd hebben. Maar toch bedankt.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.