contest 37: opel manta a

Forumindex Forums Overige Fotografie & Photoshop contest 37: opel manta a

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    Berichten
  • #17899830
    JelOpel
      Lid sinds:
      11 January 2011

      Wat doe je voor werk? En wat/ waar heb je gestudeerd? Veel succes met je nieuwe baan!

      #17899831
      RISL
      Moderator
        Lid sinds:
        24 January 2011

        Hey,
        Ik heb HBO Werktuigbouwkunde gestudeerd aan de Avans in Breda. Ben dus net klaar en werk nu bij BOM Engineering als 3D-tekenaar. :thumb
        Tis dus even wennen en omdat ik hele dagen achter de computer zit te tekenen, heb ik weinig zin om ’s avonds nog te shoppen. Maar ik denk het bij de volgende contest weer op te pakken!
        Groeten :D

        #17899832
        JelOpel
          Lid sinds:
          11 January 2011

          Vet, ik wil graag industrieel ontwerpen gaan studeren als ik mn vwo af heb, dus ook iets in jouw trent.

          #17899833
          RISL
          Moderator
            Lid sinds:
            24 January 2011

            Hey, ik heb ook eerst vwo gedaan. Vervolgens TU Eindhoven, maar dat vond ik veel te theoretisch. Ben daarom hbo gaan doen. Mijn neef doet ook de opleiding Industrieel Ontwerpen aan de TU Eindhoven. Hij vindt het ook erg theoretisch.

            Veel succes met je vwo! Hoe lang moet je nog?

            #17899834
            JelOpel
              Lid sinds:
              11 January 2011

              Ga nu naar de vijfde. Ik doe mijn opleiding in het tweetalig. Het schijnt dat het in Eindhoven wel praktischer is dan in Delft, volgens TU eindhoven zelf. Maar ik ken ook iemand die afgesturdeerd is in Delft en hij zei dat hij ook veel in de werkplaats was, dus ja… Ik ben er nog niet over uit naar welke TU ik wil, maar heb nog de tijd. :) Wat is dat voor een bedrijf waar jij voor werkt? Wat ontwerp je precies?

              #17899805
              RISL
              Moderator
                Lid sinds:
                24 January 2011

                Hey,
                Zullen we dit gesprek even voort zetten per e-mail? Dan heeft de rest er geen last van.
                Ik stuur je pm met mijn privé-emailadres.

              6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.