contactdoos in kofferbak(zafira)

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) contactdoos in kofferbak(zafira)

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17220931
    pisang
      Lid sinds:
      8 May 2010

      Hallo,
      Ik ben nieuw op dit geweldige forum,en heb gelijk een vraagje.
      Ik heb een zafira 2.2 cosmo uit 2004 en wil een z.g sigaretten stekkerdoos in de kofferbak maken om daar een koelbox op aan te sluiten.
      nu is mij vraag of daar al ergens een voorbereiding(bedrading)zit,want ik weet dat je het wel als accessoires vanuit fabriek kan krijgen.

      m vr gr Hans

      #17668449
      Cobus
      Deelnemer
        Lid sinds:
        28 February 2010

        origineel gepost door pisang
        Hallo,
        Ik ben nieuw op dit geweldige forum,en heb gelijk een vraagje.
        Ik heb een zafira 2.2 cosmo uit 2004 en wil een z.g sigaretten stekkerdoos in de kofferbak maken om daar een koelbox op aan te sluiten.
        nu is mij vraag of daar al ergens een voorbereiding(bedrading)zit,want ik weet dat je het wel als accessoires vanuit fabriek kan krijgen.

        m vr gr Hans

        Hallo Hans,

        Ik heb een Zaf uit 1999 en daar zit standaard rechts achter het opberg vakje al standaard een aansluiting voor bv een koelbox ect.ect.
        Of dit bij jou ook het geval is weet ik niet.
        Ik kwam er ook pas na twee maanden na de aanschaf achter.
        Ik zou zeggen even kijken kan geen kwaad.

        #17668450
        pisang
          Lid sinds:
          8 May 2010

          Ja,de voorbereiding(gat voor contactdoos)heb ik gevonden,en heleboel bedrading van de achterverlichting en trekhaak maar geen aparte bedrading dat ergens los ligt,misschien dat het ergens verstopt ligt:hmmz

          En het is een zafira cool maxx ipv cosmo:sleeping:sleeping

          #17668451
          Bert59
            Lid sinds:
            19 September 2010

            Zou kunnen dat de draad is gebruikt voor constante spanning op stopcontact van trekhaak. Sigarettenaanstekerdoos zit namelijk voor het contact.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.