Constante spanning aansteker

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Constante spanning aansteker

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18356367
    fsiebrand
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 May 2018

      Volgens mij heeft de vorige eigenaar van mijn Vectra een beetje zitten hobbyen,

      als ik het draadje eruithaal heb ik met en zonder contact geen spanning op f20/f22 en &26  (f22 is de aansteker)

      zou er ergens nog een relais achter moeten zitten?(zit er 1) of zal er ergens anders iets defect kunnen zijn? Alle 3 zekeringkasten al nagelopen is verder niks kapot.

      ik zou het graag weer origineel zien

      heeft de aansteker standaard constante spanning of is dat normaal via contact?

      sorry voor mijn vragen, ik doe graag eerst iets zelf voordat ik een garage bezoek.

       

       

      FF098625-D84C-4C06-A44F-6D12AE70B1F5

      #18356410
      pjotter
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 November 2013

        [quote quote=18356367]Volgens mij heeft de vorige eigenaar van mijn Vectra een beetje zitten hobbyen, als ik het draadje eruithaal heb ik met en zonder contact geen spanning op f20/f22 en &26 (f22 is de aansteker) zou er ergens nog een relais achter moeten zitten?(zit er 1) of zal er ergens anders iets defect kunnen zijn? Alle 3 zekeringkasten al nagelopen is verder niks kapot. ik zou het graag weer origineel zien heeft de aansteker standaard constante spanning of is dat normaal via contact? sorry voor mijn vragen, ik doe graag eerst iets zelf voordat ik een garage bezoek. FF098625-D84C-4C06-A44F-6D12AE70B1F5[/quote]

        https://imgur.com/6mXvfAn

        vectra F22 is 30 amp deze zou constant spanning als de zekering goed is of meten naar met ohm meter van zekering klem tot aan de plus kant van je sigaret houder zou deze niet onderbroken mogen zijn en doormeten als verbinding op je foto zie ik daar een draad geknutseld aan een zekering

        #18356411
        fsiebrand
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 May 2018

          Fw2 is de sigaretten aansteker klopt en deze is inderdaad 30 amp(groen)dat staat ook in de handleiding en van de rechterkant van de zekeringhouder naar de aansteker is de aansluiting in orde .

          rechterkant van de zekeringen gaat naar de apparaten of instrumenten en de linkerkant van de zekeringen hoort de spanning op te staan welke er in mijn geval alleen op staat als dat draadje is verbonden zoals de bovenstaande foto ,als ik het draadje los haal heb ik geen spanning meer op mijn sigaretten aansteker. Dat probleem probeer ik juist op te lossen.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.