Conrad Euregio Rally en Twente Short Rally 5 & 6 November 20

Forumindex Forums Overige Race, rally en sprint Conrad Euregio Rally en Twente Short Rally 5 & 6 November 20

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
  • Auteur
    Berichten
  • #17927126
    GTS Power
    Deelnemer
      Lid sinds:
      25 May 2008

      @henk 400rr wrote:

      Zag nog een manta te koop met M3 bak, die blauwe met de gele V-streep, vlgs mij de ex van Marco Ruiter, best een lekker snel ding.

      niks voor jullie?
      :D
      heeft inmiddels een beetje voorschade, dus kan goedkoper weg. ;)

      Die manta kennen we maar al te goed.die is van albert wermink.ook een goede bekende.
      Van de 4 rally’s 3x schade mee gereden helaas.(blikschade)

      Ik weet bijna wel zeker dat er geen ander type rallywagen komt ;) het bevalt em veel te goed volgens mij :D

      #17927127
      mantarobin
        Lid sinds:
        4 July 2008

        Is inderdaad de oude van marco ruiter! dikke wagen, stond naast ons op de service :thumb

        #17927128
        henk 400rr
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 June 2004

          Ik zag alleen de tekst “te koop” op de wagen, maar zie hem nergens te koop staan (kan aan mij liggen uiteraard)


          @mantarobin
          : Met welke wagen waren jullie daar? jullie hebben vast niet zo ver bij ons vandaan gestaan vlgs mij.

          #17927129
          2002tje
            Lid sinds:
            16 January 2011

            Ik vond nog een paar foto’s van de ascona van rene.
            Ook zijn er nog filmpjes van de rallye, alleen wat aan de grote kant qua formaat.
            Eens zien hoe ik dat ergens posten kan.

            eerst maar de plaatjes:

            En nr2;

            Verder genoten van de vele fraaie auto’s


            een favorietje van mij:

            Dag allemaal, Eric.

            #17927130
            ICEQUEEN_Manta_Logan
            Deelnemer
              Lid sinds:
              28 February 2006

              :shock: Kheb die blauwe Manta niet gezien :cry

              #17927131
              Jaccoooo
                Lid sinds:
                9 December 2006

                @GTS Power wrote:

                maar kan het zelf niet betalen met mijn eigen huis,vrouw,2 kids,en de GTS

                dussss………

                verdien je dan nog minder dan mij ;) of je hebt een hogere hypotheek.heb ook een eigen huis, vrouw, 2 kids en had een GTS en heb toch 13 rally’s gereden wel verdeeld over 6 jr. kom op dit moment wel wat budget tekort voor mijn nieuwe plannen

                #17927132
                Peter_89
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  19 August 2006

                  Misschien dat zijn GTS ze hobby is en daar veel geld in gaat zitten. Wil ook wel een eigen rally auto. Financieel ook niet haalbaar. misschien ooit king:

                  #17927133
                  Jaccoooo
                    Lid sinds:
                    9 December 2006

                    je koopt gewoon een straatauto, begint met strippen, en dan weer opbouwen als rallyauto, elke x als je wat geld overhebt investeer je weer wat, en als je ff nix overhebt schuif je de auto een tijdje in de hoek, je moet er gewoon de tijd voor nemen en je door niemand op laten jagen.

                    die GTS van mij was niet mijn hobby, maar daar ging ook teveel geld inzitten, inlaatspruitstuk, egr klep en aanverwante troep,dynamo, intercooler, dus maar ingeruild

                    #17927134
                    GTS Power
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      25 May 2008

                      @Jaccoooo wrote:

                      @GTS Power wrote:

                      maar kan het zelf niet betalen met mijn eigen huis,vrouw,2 kids,en de GTS

                      dussss………

                      verdien je dan nog minder dan mij ;) of je hebt een hogere hypotheek.heb ook een eigen huis, vrouw, 2 kids en had een GTS en heb toch 13 rally’s gereden wel verdeeld over 6 jr. kom op dit moment wel wat budget tekort voor mijn nieuwe plannen

                      Dat zijn er ook maar 2 per jaar!
                      Mijzelf kennende wil ik dan ook de meeste meepakken dus dan ligt het al veel anders….

                      Het is maar net waar je het aan uit wil geven.
                      Ik ben wel een redelijke fan van luxe artikelen in en om het huis dus daar gaan de nodige euro’s wel inzitten.

                      Ik heb het zeker weten niet slecht dus daar zal je mij nooit over horen klagen maar ik heb geen zin om mijn ‘luxe’/levensstijl op te geven voor een rallyauto ;)

                      Het is maar net wat iemand wil : thumb

                    9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.