Communicatie vaardigheden van niks

Forumindex Forums Overige Miniaturen en schaal modellen Communicatie vaardigheden van niks

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17206846
    PAASHAAS
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 November 2004

      Regelmatig neus ik op ebay, marktplaats, 2dehands etc. naar schaalmodellen…
      Nu kwam ik een verkoper tegen (Toybox uit assen) die vanalles aanbood. Ik er een mailtje heen gestuurd met een vraag, krijg ik een kortaf mailtje terug zonder antwoord erin. Dus ik reageer weer terug met het verzoek duidelijkheid te scheppen….krijg ik het commentaar dat ik zeur….En weer geen antwoord op mijn vraag…..voorts zijn ze ook beledigd als je ergens op bied (schakel dan de functie bieden uit :vertag)
      Raar volk, met een 1 voor communicatie ! :thumbdown:thumbdown

      #17398185
      mantamafkees01
        Lid sinds:
        31 August 2004

        Heb je ook met de naam paashaas gemailt? Dan kan ik me dan wel voorstellen dat je rare antwoorden krijgt. :jerry

        #17398186
        PAASHAAS
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 November 2004

          grapjas…:P
          Nee, ik heb een “gewoon” emailadres gebruikt hoor :vertag

          #17398187
          geert666
          Deelnemer
            Lid sinds:
            21 December 2004

            origineel gepost door mantamafkees01
            Heb je ook met de naam paashaas gemailt? Dan kan ik me dan wel voorstellen dat je rare antwoorden krijgt. :jerry

            :jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry

            #17398188
            Rob-Epe
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 August 2005

              @ Paashaas: Klopt helemaal wat je verteld.. heb deze ook wel eens gemaild met wat vragen. Vreemde manier van verkopen hebben ze.

              #17398189
              Lucb
              Deelnemer
                Lid sinds:
                25 April 2007

                Wat een service:hmmz

                #17398190
                GH45T
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  10 July 2005

                  Had ik laatst ook, ik een mailtje gestuurd naar een verkoper op marktplaats, hij bood verlagingsveren aan maar er stond voor de rest niets bij, geen merk, niet hoeveel ze verlaagden etc.

                  Dus een mailtje erheen gestuurd of hij me kon vertellen welk merk het was en hoeveel ze verlaagden.

                  Krijg ik een mailtje terug dat ik maar een bod moet doen. Néé, dat wil ik helemaal niet weten, ik weet dat ik een bod kan doen, ik wil weten hoeveel de veren verlagen en wat voor merk of type het is.

                  Even later weer een mailtje dat ik maar moest zeggen wat ik nodig had, hij had bijna alles voor Corsa’s wel liggen, hoewel ik dat betwijfel als ik zijn advertentie’s zo bekeek.

                  Nogmaals een mailtje gestuurd met de inmiddels bekende vragen, daarna heb ik nog antwoord gehad dat ik maar beter even kon bellen, zonder dat ik het telefoonnummer wist.

                  Daarna er maar mee gestopt, je wilt verkopen of je wilt het niet he ;)

                  #17398191
                  Rob-Epe
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    30 August 2005

                    Ja of je bied ergens op… mailen ze eerst met verkocht, halen ze later je bod weg… mail je of je het nog wel kunt kopen krijg je de volgende reactie:

                    met hans ook goed gr hans

                    Duss… :hmmz

                    #17398192
                    PAASHAAS
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      29 November 2004

                      origineel gepost door Rob-Epe
                      @ Paashaas: Klopt helemaal wat je verteld.. heb deze ook wel eens gemaild met wat vragen. Vreemde manier van verkopen hebben ze.

                      Ha, zie je, ik dacht al bijna dat het aan mij lag :P

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.