# comming home verlichting #

Forumindex Forums Modellen Insignia # comming home verlichting #

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17238825
    GM-Tuningparts
    Deelnemer
      Lid sinds:
      16 July 2005

      weet er iemand of de comming home verlichting te veranderen is.

      bij de insignia is het momenteel als ik de verlichting op automatisch heb staan dat de verlichting automatisch aangaat bij het openen van de auto.( bij schemering / donker )
      leuk maar niet echt goed voor de xenonlampen dat deze telkens aan en uit gaan.

      bij de nieuwe meriva en corsa is dit anders.

      als je 1x drukt gaan gewoon de deuren open zonder dat de verlichting aangaat.
      als je 2x drukt gaan ook alle deuren open maar dan gaat ook pas je verlichting aan.

      :hmmz

      #17891981
      Tallguy
        Lid sinds:
        13 October 2010

        Middels de boordcomputer kan ik bij mij de comming home verlichting in- en uitschakelen alsmede het aantal seconden selecteren hoe lang de lampen kunnen branden.

        #17891982
        GM-Tuningparts
        Deelnemer
          Lid sinds:
          16 July 2005

          @Tallguy wrote:

          Middels de boordcomputer kan ik bij mij de comming home verlichting in- en uitschakelen alsmede het aantal seconden selecteren hoe lang de lampen kunnen branden.

          DAT KAN IK OOK.
          ENKEL IK KAN HET HELAAS NIET ZO INSTELLEN NET ALS BIJ DE MERIVA-B ALS JE 1X OP DE AFST. BED. DRUKT DAT ENKEL JE DEUREN OPEN GAAN EN ALS JE 2X DRUKT DAT DAN PAS DE VERLICHTING AANGAAT.

          #17891983
          Tallguy
            Lid sinds:
            13 October 2010

            Precies, het leek mij daarom ook vreemd als dat bij jou niet werkte.
            Desalniettemin lijkt het mij een goede suggestie om dit aan Opel door te geven en wellicht kunnen zij dit verwerken in een software update. Of je nu 1x of 2x drukt, de verlichting gaat te allen tijde aan bij schemering of donker.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.