Coming/Leaving home functie

Forumindex Forums Modellen Astra Coming/Leaving home functie

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17239292
    RemcoV
      Lid sinds:
      15 July 2006

      Goedendag mannen!

      Ik beschik over een Astra J GTC met AFL, zover ik weet gaan hierbij de lampen niet aan zodra je de auto ontgrendeld en blijven ze ook niet nog eventjes branden als je uitstapt.

      Is er een mogelijkheid dit in te schakelen bij de Astra J GTC? Of is dat helaas niet mogelijk?

      Bedankt! king:

      #17896348
      Juffer1
      Deelnemer
        Lid sinds:
        26 July 2006

        Even aan de lichthendel trekken (seinen) als je uitstapt ?

        #17896347
        dissie
        Deelnemer
          Lid sinds:
          13 August 2012

          Jaa dit is mogelijk, alleen moet je een zogeheten happylight show chip aanschaffen, schijnt goed te werken, maar ikzelf heb dit niet, vind het tog wel een beetje prijzig voor alleen deze functie

          http://www.happylightshow.de/” onclick=”window.open(this.href);return false;

          #17896346
          RemcoV
            Lid sinds:
            15 July 2006

            @Juffer1 wrote:

            Even aan de lichthendel trekken (seinen) als je uitstapt ?

            Ik zou het toch liever allemaal automatisch zien gebeuren! king:

            @dissie wrote:

            Jaa dit is mogelijk, alleen moet je een zogeheten happylight show chip aanschaffen, schijnt goed te werken, maar ikzelf heb dit niet, vind het tog wel een beetje prijzig voor alleen deze functie

            http://www.happylightshow.de/” onclick=”window.open(this.href);return false;

            Bedankt! Ik had al iets gelezen over deze chip. Ik ga er eens naar informeren! :thumbup

            #17896345
            OA-H
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 May 2012

              Er is ergens een topic over de Happylightshow en een aktie bij meerdere aankopen tesamen krijgt de club korting bij aanschaf misschien daar op de lijst aanmelden zodat de groep groter word. hoe meer aanmeldingen hoe goedkoper het word voor ons;)

              #17896344
              FKsport
              Deelnemer
                Lid sinds:
                23 February 2010

                Heb het ook door aanschaf van de happylightshow, ben er zeer over tevreden, werkt perfect en zitten toch behoorlijk wat meer nuttige functies op :thumbup

                #17896343
                Demon3
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  21 October 2011

                  Bij sommige auto’s gemaakt na 2009 kan je dit instellen op de persoonlijke voorkeuren per sleutel.

                  Zie hier het filmpje: [youtube:ncol5x9z]http://www.youtube.com/watch?v=iRZMUXpH71o[/youtube:ncol5x9z]

                  Staat normaal ook wel ergens in de handleiding.

                  Je kan hier verschillende dingen in programmeren zoals:
                  – speedlock
                  – 3 maal richtingaanwijzer
                  – volume geklik wanneer richtingaanwijzer wordt gebruikt
                  – enz

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.