comfortschakeling werkt niet na accu los [incl oplossing]

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum comfortschakeling werkt niet na accu los [incl oplossing]

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17250269
    Lemmens
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 October 2005

      Dag mensen,

      Wederom een klein vraagje rondom mijn 98’er Vectra. Gister heb ik ivm een kleine storing even de accu los gehad, daarna weer aangesloten en hij rijdt inmiddels weer prima. Apart detail dat ik heb opgemerkt na het loskoppelen van de accu is dat de comfortschakeling het een bepaalde tijd niet doet. Dwz: als ik de ramen voren nog open heb staan en ik sluit hem met de sleutel af dan geeft mij dat normaal gesproken de mogelijkheid de ramen met de sleutel dicht te doen. Dat heeft dus gewerkt.

      2e punt: als ik de elektrische ramen omhoog of omlaag doe moet ik ze nu de hele tijd in blijven houden. Normaal gesproken was het de knop ongeveer 2 seconde inhouden en het raam ging verder zelf omlaag of omhoog. Dat doet ie dus nu niet (meer).

      Nu heb ik in de afgelopen maanden wel vaker even de accu los gehad omdat ik ergens aan het knutselen was, iedere keer deed zich dit voor. Na verloop van tijd werkte dit ‘ineens’ weer. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit weer terug in kan stellen behalve wachten op de dag dat het het ooit weer eens doet? Vond het namelijk wel makkelijk om de ramen in één keer allebei dicht te kunnen doen. :)

      #18044393
      Peter.
      Deelnemer
        Lid sinds:
        11 September 2010

        Bij mijn A is het zo dat je het knopje, wanneer je je raam omhoog doet, even vast moet blijven houden. Dan doet de comfort closing het weer.

        #18044394
        Lemmens
        Deelnemer
          Lid sinds:
          14 October 2005

          100 punten en heel hartelijk dank! Het werkt weer. ;) In eerdere gevallen heb ik dat waarschijnlijk onbewust gedaan, nu weet ik het in ieder geval!

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.