Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Combo B 2.2 DTI
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 maart 2008 om 20:30 #17388216
:kewlpics:kewlpics
:wub
ben benieuwd wanneer ie rijdt:thumbup
17 maart 2008 om 22:39 #17388217Mooi, die uitlaat! :thumbup
19 maart 2008 om 15:23 #17388218:o
Ik blijf dit een erg vet project vinden.
Maar ik dacht dat hij al kon rijden,ik ben echt benieuwd als ze dan klaar is.
Ik heb rallyastra ook al een u2u gestuurd voor een project,nu is het alleen nog even wachten op respons.:agentGreetz.
19 maart 2008 om 20:55 #17388219Ik heb geen u2u ontvangen volgens mij :o heb er ook 350 dus kan goed zijn dat ik er overheen gekeken heb :vertag
22 maart 2008 om 00:06 #17388220origineel gepost door Opelkees
:kewlpics:kewlpics:wub
ben benieuwd wanneer ie rijdt:thumbup
Ik wil ook wel weten wanneer die rijdt :D
22 maart 2008 om 13:05 #17388221haha wil ook wel weten HOE het rijdt:jerry
kmaar ziet er goed uit..
heb van de week nog in een combo gereden..
rijdt leuk, maar niks voor mij:)
23 maart 2008 om 20:07 #17388222@rallyastra:ik heb je opnieuw een u2u gestuurd met de titel engine swap.
En 350 u2u’s,ik zal er vanuit gaan dat ik niet je enigste klant ben.:jerry
Keep up te good work.23 maart 2008 om 20:22 #17388223hmm wat is nou precies een downpipe??
:):)23 maart 2008 om 22:05 #173882241e deel van de uitlaat vanaf de turbo.
24 maart 2008 om 08:09 #17388225Precies …. The pipe that goes down.
Vandaag de aluminium pijp gereedmaken voor buigen. Dan kan ik mooi met het intercoolertraject beginnen..
7 april 2008 om 16:07 #17388226Beetje experimenteren met de intercooler, zal waaschijnlijk wel het onderstaande worden.
Ideetje met de bumper/booskijker/nummerplaatplaats.
Koeling lijkt me een stuk beter met deze opstelling en als de middenbalk er uit is.
7 april 2008 om 16:18 #17388227Mooi project man. Kzou die intercooler naar ondere plaatsen als ik jou was. Op de plek waar nu de kentekenplaat zit, en de kentekenplaat op die tussenbalk. Want dan lopen de turboslangen mooi door de 2 buitenste openingen, en oogt het geheel mooier. Maarja smaken verschillen, verder een dikke combo :wors
7 april 2008 om 16:23 #17388228Onderin is er niet echt ruimte achter de bumper, dan hou ik geen bumper over. Vandaar iets hoger.
De slangen/buizen gaan via de zijkant, waar nu de kleine uitsparing zit rechte. De retourbuis loopt wel achter die openingen.
Kan net niet langs de radiator :(7 april 2008 om 16:35 #17388229ahaa, ja het zal wel volzitte daaro:P
18 april 2008 om 21:31 #17388230Blijft super hoor!!
En nou nog zo’n setje remmen die je gepast had :P
19 april 2008 om 08:06 #17388231ja, precies…. Even kijken of Niels er nog een setje heeft slingeren…
Heb net vorige week de Turbo voorremmen erop gezet, vandaag de achterkant aan de beurt..
19 april 2008 om 16:33 #17388232ik zou die booskijkers niet doen:thumbdown
6 november 2008 om 19:57 #17388233Zo, even uit de stofkast halen…..
Project weer even opstarten en gang maken om hem af te krijgen, dan is de Blitz aan de beurt, en die moet voor de zomer-vakantie af.. Vanaf volgende week zaterdag weer updates..
6 november 2008 om 20:10 #17388234net werk egt ‘n gaaf Combo-tjuh..:D
7 mei 2009 om 07:22 #17388235Toch maar gekozen voor een F28-bak ipv F20.
Anders ben ik bang dat na een aantal test-kilometers er alsnog een F28 onder moet.Monteren van de baksteun aan de achterkant.
Begin met aanpassing schakelmechanisme,
Misschien nog iets aangepast worden als de bak en motot er inzit.
Motorblokkie voordat ie in de combo ging om de voorste baksteun te engineeren.
Staat leuk zon dik dieselblok met een dikke bak.
7 mei 2009 om 09:20 #17388236Gaaf man! Is weer eens wat anders dan de zoveelste C20XE :jerry
7 mei 2009 om 10:04 #17388237mooi project man !!
in 2007 nog zelf gezien bij Niels in de werkplaats.Maar idd. dik zo dat blok met die bak.
Maar ook aardig ‘dik’ gewicht denk wel zo op de vooras (?)Ben benieuwd hoe dat gaat rijden icm. diesel-F28 !
8 mei 2009 om 16:42 #17388238Is wel iets zwaarder dan origineel.
Flink wat stevige beugels, F28 is zwaarder, blok is zwaarder, zwaardere remmen e.d.
Moet allemaal wel lekker heel blijven, geen steuntjes van 1,5 a 2mm heheheheBen ook benieuwd naar de combinatie. Indien nodig schakelen als een gek, of anders lekker lui in een versnelling hangen met het koppel.
Morgen de uiteindelijke voorste baksteun maken nadat het blok met de dummy uitgelijnd is.
8 mei 2009 om 19:02 #17388239O.K. mooi man. Goed bezig dus, en geen halve maatregelen !
Die velgen staan echt strak onder die wagen.. en ook nog is 5-gaats, helemaal af. :wubAch, en wat gewicht op de vooras staat iig wel garantie voor tractie icm. die monsterlijke sloffen erop . :)
9 mei 2009 om 18:59 #17388240Zo had ik het nog niet gezien hehehe. Niels had het vandaag over zwaardere veren voor de schroefset, ff keertje kijken wat H&R heeft.
Dummy-steun verder aangepast tbv uitlijning.
Dummy en uiteindelijke steun in ontwikkeling
Steunstrip er bij in en monteren die hap.
Geheel gereed voor de poedercoater.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.