code orgineele opel radio

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie code orgineele opel radio

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17208080
    frenkie
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 January 2006

      hallo. ik heb in mijn kadettje nog de orgineele opel radio zitten. voorheen deet hij het perfect. maar nu heb ik de accu los gehad en nu vraagd die naar de code. nu heb ik de code. maar als ik hem invoer weet ik niet op welke knop ik moet drukken om hem te bevestigen. ik durf niet te veel te proberen want ben bang dat die dan meschien blokeerd?
      weet meschien iemand van jullie het. b.v.d.
      hieronder nog een foto,tje ervan. hoop dat iemand mij kan helpen:(

      #17449727
      mkopel
        Lid sinds:
        16 May 2005

        Is het een SC303?

        Codes & Decodes
        Opel SC 303

        code entry

        After switching on, set will display 1 as the first code digit. This digit can only be toggled between 1 or 0. Enter the code via station preset keys 1 – 4 followed by pressing the ‘UM’ key for a few seconds.

        deactivating the code

        After switching on, press and hold the ‘UM’ key until display shows 1 -. Enter the code and again press and hold ‘UM’. The word CODE will display briefly and the set will operate and is now uncoded.

        activating the code

        Follow the same procedure as outlined above. The display this time will show code entry indicating that the code is now active and the set will operate.

        #17449728
        frenkie
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 January 2006

          hey @mkopel : het is inderdaad een sc303. bedankt voor de info:thumbup nu blijkt dat die code die ik er bij heb gekregen niet klopt:swear ik heb de code nu al 4 keer geprobeerd. maar durf niet meer verder te gaan. hoeveel pogingen kan ik eigenlijk wagen bij zo,n radio eer die blokeerd. en wat kan ik nu het beste doen:hmmz als die op blokeering spring is er dan niets meer aan te doen:wtf
          alvast bedank

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.