code nodig CD70 bij inbouw parrot

Forumindex Forums Modellen Astra code nodig CD70 bij inbouw parrot

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17237396
    JJR
      Lid sinds:
      6 November 2010

      Hallo allemaal,

      Ik wil morgen een parrot inbouwen in mijn astra H met cd70 nav. Ik ga er een kram 86172 iso2car kabel tussen zetten, dit betekent dat de stekker van de radio af moet. Bij mijn vorige auto had ik dan een code nodig om de radio week te activeren, is dit bij de cd70 ook het geval?

      Ik kan in mijn papieren namelijk geen code vinden, maar ik heb de auto niet nieuw gekocht dus het kan zijn dat ik een eventuele code niet gekregen heb bij aankoop.

      Dus mijn vraag aan jullie is heb ik een code nodig en zoja welke. alvast bedankt voor jullie antwoord. :thumbup

      Groet,

      JJR

      #17876152
      DarkNL08
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 March 2010

        hoogstwaarschijnlijk wel.. maar ik geloof dat je die dan via de dealer moet opvragen…

        #17876147
        Nick-GSI
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          nee de stekker kan je los halen, verloopstekkr ertussen en de stekker er weer in. Radio speelt dan gewoon weer

          #17876146
          rdh
            Lid sinds:
            13 December 2009

            Idd het is niet zoals vroeger dat je opnieuw de code moet invoeren :).

            #17876150
            JJR
              Lid sinds:
              6 November 2010

              ok thanks allen, kan ik met een gerust hart mijn cd70 morgen losmaken.

              Mocht er onverhoopt nog iemand zijn die een ander inzicht heeft dan hoor ik het graag.

              #17876149
              inoxx
                Lid sinds:
                31 March 2011

                Hoi JJR,

                ik heb mijn cd70 al meerdere keren los gehad en heeft geen problemen gegeven (’04 Astra H).

                #17876151
                fast cow
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  30 June 2004

                  gebeurt niks, als je lang wacht moet je alleen je zenders opnieuw vast zetten.

                  #17876148
                  chopperbob
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    2 April 2008

                    code heb je alleen nodig als je hem wilt uitprogrammeren om hem te gebruiken in een andere auto

                    greez

                    Marcel

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.