Climatronic+verwarming Insignia

Forumindex Forums Modellen Insignia Climatronic+verwarming Insignia

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 26 tot 27 (van in totaal 27)
  • Auteur
    Berichten
  • #17985903
    SportsRouter2.0cdti
      Lid sinds:
      25 February 2011

      Ik heb hetzelfde probleem als jou Roel, mijn insignia is ook van 2010. Ik moet zeggen dat ik wel van warmte hou. Daarom zet ik hem ’s morgens op 24 Manuel en de ven op stand 3, als in op 3 staat krijg je tenminste het gevoel dat de auto van binnen een constante temperatuur heeft. Op aut. doet hij bij mij niks tenminste dat gevoel krijg ik niet. Ik ben bang dat we dit probleem niet verholpen krijgen. Heb al een nieuwe pollen/interieur filter laten plaatsen maar dat hielp ook niet. Zodra ik nog nieuws heb hoor je van me.

      #17985905
      red2003
        Lid sinds:
        11 May 2011

        Heb vandaag gemerkt dat de verwarming anders reageert op de temp instellingen. Bij 19 grd lekkere koele lucht in de stand auto en bij hogere temp instelling ook direct reactie van het systeem. Dit is voor mij een hele verandering omdat ik het zelfde probleem had als al eerder beschreven in deze topic.

        Mijn insignia is model 2012 uit november 2011.
        Kreeg via GM een oproep om naar de dealer te gaan voor een software update. Waarom wist men niet precies ????? maar had iets te maken met de boordcomputer……
        Daarna merkte ik dat de verwarming het ” beter” deed.
        Dus toch een probleem die ook Opel heeft aangepakt????

      2 berichten aan het bekijken - 26 tot 27 (van in totaal 27)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.