Claxon aansluiten

  • Dit onderwerp is leeg.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #17248261
    Black_Commo
    Deelnemer
      Lid sinds:
      22 October 2009

      Toen ik m’n auto kocht (Rekord D) zat de claxon al niet aangesloten. Omdat m’n auto binnenkort naar de APK moet wilde ik hem vandaag aansluiten. Ff bij de claxon zelf kijken, zat deze achterstevoren op de verkeerde plek gemonteerd zonder stekkers..

      Nu verbaast me dat niet echt gezien hoe de rest van de auto was aangesloten, maargoed het is een begin. Er zitten twee stekker aansluitingen aan, de ene naar de zekeringkast voor 12V neem ik aan en de ander voor de bediening op het stuur.

      Achter het stuurwiel zit 1 stekkertje voor de massa, met dat veertje, maar de draad door de stuurkolom was niet aanwezig. Nu probeerde ik dus een draad door de stuurkolom te steken van bovenaf, maar na ongeveer 30 cm gaat ie niet verder. Ook nog ff met een stugge kabel geprobeerd, maar dat was precies het zelfde. Dus mijn probleem is dat ik door de stuurkolom de draad maar ongeveer 30 cm erin kan steken voordat ie ergens tegen aan komt en niet verder kan.

      Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? Ik kon van onderaf ook nergens een gat of iets in de stuurkolom vinden waar ik de draad uit kan laten komen.

      Alvast bedankt

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.