CID Kleuren display Astra G……

Forumindex Forums Modellen Astra CID Kleuren display Astra G……

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17219732
    Astranomic
    Deelnemer
      Lid sinds:
      31 May 2007

      Misschien dat iemand mij hiermee kan helpen…:hmmz

      Ik heb nu een Astra G met een MID alleen vertoont deze vele dode pixels nu kan ik aan een CID kleuren display komen alleen nu is mijn vraag kan ik deze CID ook gebruiken zonder het navigatie & radio gedeelte (heb zelf een pioneer AVIC-X1BT) zodat het alleen dient als een MID…

      Dus hiermee bedoel ik dat ik alleen de al aanwezige 32 polige stekker aansluit op het beeldscherm en de CID alleen als een “meldings” scherm gebruik zoals de MID dat doet alleen dan in kleur…:P

      Wie kan me uit de brand helpen….:angel

      Gr,

      Steven

      #17653449
      AsconaC20NE
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 December 2004

        phoe, ik gok (maar weet het dus niet zeker) dat als de aansluiting goed is dat het wel moet werken. Echter zul je de overige functies dus niet kunnen gebruiken. Je kunt het scherm ook programmeren met de tech II, misschien dat er daar wat instellingen aan kunt veranderen.

        Het mooiste zal zijn als je gewoon ff het schermpje kon aansluiten om te testen, dan weet je het zeker :P

        Ik kan je er helaas niet bij helpen, ik ben een van de weinige gelukkigen die het al een CID af fabriek heeft, maar misschien dat je HIER iets aan hebt, dit gaat alleen om een complete navi inbouw

        #17653450
        PVB
        Deelnemer
          Lid sinds:
          25 April 2006

          Een CID werkt wat betreft de Board computer alleen icm de NCDR radio’s.
          De meldingen e.d. van de BC bevestig/kies je dmv de radio en bij de MID met de knoppen op de ruitenwisser hendel.

          #17653451
          Astranomic
          Deelnemer
            Lid sinds:
            31 May 2007

            @AsconaC20NE:

            Kun jij dit bevestigen wat PVB als reactie heeft staan?
            Blijft een duur iets om alleen “op de gok” te proberen…:angel

            Greetzzz!!!

            #17653452
            Simaan
            Deelnemer
              Lid sinds:
              25 June 2009

              Kan je garanderen dat die het niet zal doen. Bij het programmeren zal hij al aangeven dat hij een radio nodig heeft! Heb hier ervaring mee. Misschien dat het op 1 of andere manier zou kunnen dat sluit ik niet uit maar dan is het niet een standaart ingreep

              #17653453
              sw_reijnders
              Deelnemer
                Lid sinds:
                27 October 2005

                IDD . . . de board computer stuur je aan dmv de NCDR1100 of 1500 bij een CID (Of GID met Nav) en niet via de ruitenwisserhendel zoals bij de MID.
                Die wordt dan ook in feite nutteloos.

                Wil je een CID werkend krijgen, dan heb je een adapterkabel nodig van 26polig naar 36polig ISO, CID, NCDR, GPS antenne (+ kabel).
                En wat dan handig is om er nog een CDC3 cdwisselaar bij te nemen.
                Oh ja en vergeet het dashboard niet bij een astra ;)

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.