Cid en cd70 uitdezelfde auto afmelden of niet?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Cid en cd70 uitdezelfde auto afmelden of niet?

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17276429
    sander2.5v6
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 April 2011

      Zo nu wil ik het echt eens weten.
      Bij de vectra b hoefde je de ncdr1100 navigatie en cid niet los te koppelen, deze kon je als paar over zetten.

      Vraag 1:
      Als een cd70 met CID uitdezelfde auto komt, moet dit dan afgemeld worden of niet? Volgens onderdelen handelaren (vooral uit engeland) hoeft dit niet. Maar auto’s zijn wel canbus.

      Vraag 2:
      Als dit wel moet, kan dit dan met de opcom clone. Ik lees nogal uiteenlopende verhalen. Heeft iemand er ervaring mee?

      Groet,
      Sander

      #18317777
      jraaf
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 January 2008

        Mijn ervaring is dat een cd70 en cid alleen uit de full can autos komen. Deze zijn herkenbaar aan het stuurwiel met scroll knopjes.

        Je dient ze te ‘ontkoppelen’ van de auto met een tech2 en in te leren in je eigen auto.
        Of dit ook met een opcom kloon kan weet ik niet.

        Maar ontkoppel dient altijd te gebeuren anders kun je ‘m niet koppelen aan dr auto waar je ‘m in zet.
        Groet jraaf

        #18317778
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          Als je alles er uit haalt en zelf houd kan je zo alles er uithalen zonder af te melden.
          Al zou ik het persoonlijk wel doen. Stel er gebeurt iets een aanrijding oid en je het het niet afgemeld word het lastig. Met een tech-2 kan het zeker. Met een op-com ook dacht ik

          #18317779
          gwriemersma
          Deelnemer
            Lid sinds:
            17 December 2010

            :hmmz
            Versie 3 :???: als de meld code van de auto erbij is kan hij later ontkoppeld worden en vervolgens in de nieuwe auto gekoppeld worden
            Heb hierover met liviu al eens gesproken
            Het kan wel in de oude auto ontkoppelen is makkelijker :thumb

            #18317780
            liviu2004
            Deelnemer
              Lid sinds:
              6 April 2014

              @sander2.5v6 wrote:

              Zo nu wil ik het echt eens weten.
              Bij de vectra b hoefde je de ncdr1100 navigatie en cid niet los te koppelen, deze kon je als paar over zetten.

              Vraag 1:
              Als een cd70 met CID uitdezelfde auto komt, moet dit dan afgemeld worden of niet? Volgens onderdelen handelaren (vooral uit engeland) hoeft dit niet. Maar auto’s zijn wel canbus.

              Vraag 2:
              Als dit wel moet, kan dit dan met de opcom clone. Ik lees nogal uiteenlopende verhalen. Heeft iemand er ervaring mee?

              Groet,
              Sander

              Ja en nee. Wat modules zit op uw mid-speed canbus? Heeft alles dezelfde security code?

              Is cid code index goed voor uw auto?
              Is cd70 code index goed voor uw auto?
              Is cd70 audio index goed voor uw auto?

              #18317781
              sander2.5v6
              Deelnemer
                Lid sinds:
                7 April 2011

                Ik heb nu een cd30 erin met gid (ook scrol knoppen op stuur). Bij mij heeft alles dezelfde security code.

                Maar dus een setje kopen met security code kan ook?

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.