Chromen grill astra H

Forumindex Forums Modellen Astra Chromen grill astra H

  • Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 26 tot 38 (van in totaal 38)
  • Auteur
    Berichten
  • #17907423
    mich89
    Deelnemer
      Lid sinds:
      16 February 2012

      @Juffer1: Mocht ik het overwegen om over te stappen naar een chromen grill dan wou ik mijn eigen grill wel houden. Als ik er dan zat van ben kan ik altijd nog de andere er weer opzetten.


      @opel-mark
      : klopt zie op de foto dat jij ook een meegespoten grill hebt. wat voor uitvoering heb jij van de auto?
      Heb namelijk de Enjoy uitvoering. (volgens mij is dat de uitvoering met het minst luxe pakket?)

      #17907424
      opel-mark
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 March 2011

        Ik heb sterk het vermoeden dat er bij mij een andere bumper op is gekomen, ik heb namelijk de edition, maar stootstrips aan de zijkant en achterkant zijn in kleur meegespoten terwijl mijn bumper voor de stootstrips niet meegespoten heeft en de gril in kleur meegespoten is ipv chroom.

        Ik heb er aan gedacht het te vervangen voor chroom maar niet gedaan, in kleur meegespoten zie je namelijk niet zo vaak.

        Mark
        http://www.AstraTuningClub.nl

        #17907425
        mich89
        Deelnemer
          Lid sinds:
          16 February 2012

          Bij de mijne zijn de stootstrips aan de achterkant en zijkant niet in kleur maar gewoon zwart.
          Als ik ze in kleur wou laten spuiten koste mij dat 200 euro alleen voor het spuiten van die strips zijkant en achterkant.
          Dat klopt je ziet niet vaak in kleur meegespoten grill. Als je er wat tegen komt op de weg zijn het vaak met een chromen grill

          maar wat voor verschil zit er tussen een edition en enjoy uitvoering dan?

          #17907426
          Andre_Ede
            Lid sinds:
            16 June 2006

            Volgens de folder van 2004 heeft de Edition ook een meegespoten grill, net als de Enjoy.
            De Cosmo heeft chroom, bij de sport ook meegespoten, bij de Elegance is die ook chroom.

            Ik dacht verder het grote verschil zat in de kleuren (Binnen) de BC, en de velgen keuze van de editon tegen over de Enjoy zo was er voor de Enjoy maar 1 kleur voor de midden consol voor de Ediiton 3 kleuren.

            #17907427
            mich89
            Deelnemer
              Lid sinds:
              16 February 2012

              Je hebt het over een folder van 2004.. Heb je die ergens online zodat ik het kan bekijken? Wat er op of aan moet zitten per uitvoering..

              #17907428
              Andre_Ede
                Lid sinds:
                16 June 2006

                Moet je even kijken bij http://www.opel-infos.de daar staan wat Astra H folders online.
                Maar daar staat de Enjoy niet in weet ik.

                Ik zou even kunnen kijken of die in mijn eigen collectie voor komt, maar dat gaat vandaag niet meer lukken.
                Krijg zo bezoek.

                #17907429
                mich89
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  16 February 2012

                  ik zal de site is even doorspitten.
                  ben niet zo goed in duits maar doe mijn best haha..

                  als je een keer tijd hebt mag je wel is kijken of je iets hebt.

                  #17907430
                  Andre_Ede
                    Lid sinds:
                    16 June 2006

                    Uit de Opel Astra H Edition NL folder MY6.5

                    Extra’s tegen over de Enjoy:

                    Radio CD30 met stuurwiel bediening.*
                    Boardcomputer*
                    Cruise control*
                    6-voudige verstelbare bestuurders stoel
                    Verstelbare lendesteun
                    Middenarm steun niet op de GTC
                    Zijstrip in carrosserie kleur.*

                    Op de voorzijde staat een GTC met een chrome grill strip.

                    De sterretjes staan er in de folder niet bij, dat gaat er over dat dit ook in mijn Enjoy zit, misschien model jaar varianten ?

                    Ik kan nog even kijken in me andere Astra H folders of ik daar nog wat info in kan vinden, maar dat komt later deze week dan.

                    #17907431
                    mich89
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      16 February 2012

                      Oké super ik blijf het topic in de gaten houden!

                      #17907432
                      opel-mark
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        6 March 2011

                        Ik heb een edition, maar geen verstelbare lende steun, geen middenarmsteun, geen stuurwielbediening en had ook geen boordcomputer.
                        Maar ik had er wel weer tractioncontrol en esp op zitten, en 5e hoofdsteun, er kon blijkbaar een waslijst aan opties gekozen worden.
                        Ik moet er wel bijzeggen dat die van mij oorspronkelijk uit Oostenrijk komt en het dus goed kan zijn dat de uitrusting daar anders was.

                        Mark
                        http://www.AstraTuningClub.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;

                        #17907433
                        Andre_Ede
                          Lid sinds:
                          16 June 2006

                          Ik vermoed dat Oostenrijk inderdaad het verschil is, men had namelijk in Duitsland en Oostenrijk ook nog zoiets als de Edition Plus en naar mijn weten hebben we die weer niet in Nederland.

                          #17907434
                          Andre_Ede
                            Lid sinds:
                            16 June 2006

                            Heb helaas geen Enjoy 5 Deurs folder, wel die van de Astra Twin Top maar
                            die is uit 2008 en daar zitten een paar duidelijke verschillen in ten opzichte van wat ik in mijn 2005 5 deurs heb zitten.

                            Ik heb op opelpedia.nl wel de Selection, Edition en de Cosmo even (uhm) uitgewerkt:
                            http://www.opelpedia.nl/index.php/Astra#Standaard_en_Aktie_modellen_Astra_H” onclick=”window.open(this.href);return false;

                            Heb nog niet al mijn Astra folders door gekeken, maar wel alle kleine boekjes, nog niet de oudere A4 folders.

                            #17907435
                            mich89
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              16 February 2012

                              jammer dat de enjoy 5 deurs versie er niet tussen zit.

                              bedankt voor de moeite tot zover!

                              Groet Michael

                            13 berichten aan het bekijken - 26 tot 38 (van in totaal 38)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.