Chiptuning Corsa D GSI

Forumindex Forums Modellen Corsa Chiptuning Corsa D GSI

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18398225
    Alex van Wijngaarden
    Deelnemer
      Lid sinds:
      21 November 2020

      Goedendag.

      Ik zou graag mijn Corsa D GSI OPC LINE 150PK wat meer vermogen willen geven op een veilige manier. Nu zie ik zoveel verschillende bedrijven die chiptuning aanbieden met prijzen van 250 euro tot zelfs 600 euro voor enkel stage 1. Waar moet ik op letten als ik mijn auto wil laten chippen? Zijn er misschien mensen met dezelfde auto die het hebben laten doen ?

       

      Zou graag meer informatie horen!

      Groetjes.

      Alex

      #18398231
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        Chippen altijd met rollerbank uitdraai laten doen en zonder toevoeging van extra hardware zoals een piggyback of dergelijke.
        De OPC motoren krijgen vaak problemen met de 4e zuiger door te arm mengsel. Dus als je laat chippen rond het vermogen wat ook de OPC modellen hebben laat dan ook je uitlaatgaswaardes meten tijdens het chippen (Rollerbank Test). Doen ze dit niet is het eigenlijk ook geen geschikt chip bedrijf om je auto te laten chippen. Enkel hierdoor kun je bepalen of naast het behalen van het vermogen je motor ook op alle vlakken voldoende brandstof en lucht krijgt.

        #18398241
        Alex van Wijngaarden
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 November 2020

          Bedankt voor je tips! Heb je misschien een tip wat een goed chip bedrijf is omgeving Kaatsheuvel? En wat is een redelijke prijs ? Want ik zie prijzen van 200 euro en van 600 voorbij komen. Zie tussen de bomen het bos niet meer

          #18398242
          Haasje17
          Moderator
            Lid sinds:
            8 September 2009

            Die van 200 flashen vaak software dr in die ze elders kopen. Sonde van je geld en vaak garant voor elende.

            In Nederland zijn weinig goede te vinden, maar ga er maar vanuit dat het je minstens 400 Euro kost.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.