china wholesalers

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer china wholesalers

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17216063
    Botho
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 May 2009

      Hallo beste forum vrienden en vriendinnen. Graag even jullie mening..

      Ik ben al een tijdje op zoek naar een yamaha raptor quad. Nu kan ik er 1 kopen bij deze china wholsaler en een stuk goedkoper dan normaal. Ik heb geinformeerd over het hoe en waarom ze zo goedkoop zijn en het verhaal schijnt zo te zijn dat de overheid chinese wholesalers subsidie geeft om van hun voorraden af te komen en de chinese economie booming te houden. Nu heb ik persoonlijk heel goede ervaringen met chinavasion.com Prima service ,garantie en uitstekende levertijden. Heb al meerdere dingen gekocht en 2 keer meegemaakt dat iets niet werkte… terug gestuurd en binnen 5 dagen een nieuwe terug. Nu valt er over chinavasion een hoop te vinden op internet. Nu vond ik deze site http://cheapele.com/

      Mooi spul en goede prijzen maaaaaarrrrrrr nu kan ik niets over deze wholesaler vinden. Wat denken jullie…. ik sta in dubio omdat chinavasion goed spul leverd en ook zo bekend staat op internet maar ik kan niets maar dan ook niets over cheapele vinden. niets negatiefs , maar ook niets positiefs..

      Wat denken jullie???? Rip off site???

      #17588164
      geert666
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 December 2004

        gewoon bij chinavison blijven!!

        Al die andere is niks
        milkandhoneyland is ook ok

        #17588165
        Stender
        Moderator
          Lid sinds:
          5 April 2009

          Goed naar de Inco-terms kijken!

          Kijk maar ff op google, maar dit is belangrijk. Dit zijn namelijk de transportvoorwaarden. Zo kan het zijn dat de Chinezen hiervoor verantwoordelijkheid dragen, maar het kan ook zijn dat het jouw risico is zodra de container de Chinese haven verlaat. Mocht het zo zijn dat het Chinese bedrijf de verzekering enzo ervan betaalt, dan moet je er niet raar van opkijken dat zij de goedkoopste nemen met weinig dekking.

          Dus goed opletten mbt het transport.

          #17588166
          Botho
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 May 2009

            Nou je kunt dus kiezen of je met dhl of ups vervoert. alleen per stuk en geen containers. tracking nummer en dan verzekert bij dhl of ups. Ze zeggen hem te aanmerken als personal gift,zodat je geen bpm of tax betaald. Maar daar trapt de douane toch nooit in???? Je krijgt wel de papieren met eg goedkeuring voor de rdw voor kenteken maar ik blijf het een vaag idee vinden….

            #17588167
            geert666
            Deelnemer
              Lid sinds:
              21 December 2004

              dat met personal gift dat werkt al helemaal niet!
              Gewoon met paypal betalen(en dan zeker niet als gift!!!!),dan kan er weinig gebeuren!

              #17588168
              Botho
              Deelnemer
                Lid sinds:
                29 May 2009

                Ja als ik die quad al zo kopen zou ik dat zeker met paypal doen maaaaarrrrrrr paypal verzekert maar tot 200 eurie en die raptor 700cc kost alles bij elkaar 2000 eurie in krat. Heb die chinezen gegoogled maar waar je bij chinavasion een hele rij zoekresultaten krijgt(ook met blije klanten verhalen) krijg je bij deze gasten niets maar dan ook echt niets te zien en toen begon het gezond verstand in te kicken en de alarmbellen rinkelen….

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.