checkcontrol op 1.6

Forumindex Forums Modellen Kadett checkcontrol op 1.6

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17241182
    kadettEsedan
    Deelnemer
      Lid sinds:
      26 November 2010

      goede dag.

      Ik zag op marktplaats een checkcontrol systeem te koop staan voor een kadett maar volgens mij zaten deze echter allee op de gsi’s (ik kan het mis hebben)
      nu is mijn vraag kan dit systeem ook op een c16nz aangesloten worden? :D

      alvast bedankt.

      #17916196
      acab
        Lid sinds:
        1 April 2011

        da wil ik ook wel eens weten. ik heb er ene in mijn 17D geplaatst maar zou hem ook wille kunne aansluiten.

        #17916197
        wim-v6
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 August 2005

          ja dat kan als je een technische kennis hebt die verder rijkt als olie peilen, bougies wisselen en een Distritje om leggen.

          Er is in de kadett niks voorbereid.

          – je zal de bedrading naar de achterlichten om moeten leggen via de Lampcontrole unit
          – je zal de remlicht draden via de lampcontrole unit, Links en Rechts gescheiden naar achter moeten leggen.
          – Je zal je Dimlichten via de Lampcontrole unit moeten laten lopen
          – je zal een dop met sensor moeten aanschaffen voor de koeltank, en de bedrading zelf leggen
          – je zal remblok sensoren moeten aanschaffen en de bedrading zelf aan moeten leggen
          – je zal een ruitensproeiertank met sensor moeten aanschaffen, en de bedrading zelf moeten aanleggen
          – je zal een carterpan van een betreffende motor moeten zoeken met oliepeil sensor en de bedrading zelf moeten aanleggen
          – je zal je remoliepeil draad door moeten trekken naar de C-C

          Willem

          #17916198
          kadettEsedan
          Deelnemer
            Lid sinds:
            26 November 2010

            Was natuurlijk mooier geweest als het plug en play was maar had al het idee dat die vlieger niet op zou gaan.
            lijkt me nog geen probleem al zal ik sommige onderdelen overslaan aangezien ik deze niet van enig belang vindt (remblokken).
            wordt weer knutselen :D

            ik vraag me alleen af op dat kastje kun je toch ook je verbruik zien? ik gok dat dat een no-go wordt of niet?

            #17916199
            acab
              Lid sinds:
              1 April 2011

              verbruik kan je niet zien. wel leuk om te weten dat ik deze winter kan knutsellen om dat er allemaal in te krijgen.

              #17916200
              wim-v6
              Deelnemer
                Lid sinds:
                12 August 2005

                Nope, geen verbruik, Check control is Check Control

                Board comput is Board computer.

                pas vanaf Astra-F / Vectra-B is dit gecombineert.

                Ik had Check Control en Board Computer in mijn Kadett-E combo:

                je kan zien dat er een digitaal dingetje zit op de plaats van het klokje, en de check Control zit erboven.

                en ja, er zat ook een digiteller in:

                en een C20XE motor:

                Willem

                #17916201
                kadettEsedan
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  26 November 2010

                  wim-v6 had laatst een mooie foto van zijn checkcontrol systeem deze is helaas niet meer zichtbaar. als jullie een mooie hebben graag posten kan ik kijk hoe het eruit ziet en waar ie officieel hoort.

                  alvast mijn dank :D

                  edit: ik zie datv de afbeelding er weer staat dank :wors

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.