champion interieur corsa b

Forumindex Forums Modellen Corsa champion interieur corsa b

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #17218358
    LosBallos
    Deelnemer
      Lid sinds:
      8 March 2010

      hey mensen,
      weet er iemand of er veel aangepast moet worden om een champion interieur in me corsa te bouwen?
      greetz losballos

      #17626686
      jblfreak
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        voorstoelen moet je de corsa frames gebruilken

        de achterbank past opzich (zitting dan alleen kan je m niet vastmaken)

        de leuning moet je de stof van je orginele bank afhalen en daar het champion leder overheen trekken

        t is wel een rot werk maar heel mooi

        mijn corsa stond het ook in

        #17626687
        Fearless
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 January 2005

          Kan je het leer op de zitting ook overzetten?

          #17626688
          Basgsi
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 June 2004

            Niet nodig, past er zo in. alleen de bevestigingen van de originele bank af slijpen en op de goede plek ff teruglassen op die van de champion. Daar moet je de houders dan ook even de puntlassen uitboren en dan tik je um er zo af en die van de corsa eraan lassen.

            #17626689
            jblfreak
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 June 2004

              origineel gepost door Basgsi
              Niet nodig, past er zo in. alleen de bevestigingen van de originele bank af slijpen en op de goede plek ff teruglassen op die van de champion. Daar moet je de houders dan ook even de puntlassen uitboren en dan tik je um er zo af en die van de corsa eraan lassen.

              is ook een optie

              #17626690
              Erwin1987
              Deelnemer
                Lid sinds:
                15 September 2009

                dat leer over de andere bank heen trekken is makkelijker als je de voering van de kadett leuning gebruikt, past ook mooier heb ik ook gedaan.

                #17626691
                Basgsi
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  29 June 2004

                  houder van de corsabank afgeslepen, champion zitting geplaatst en gemeten waar de bevestiging moet komen en dan ff lassen.

                  Het korte gedeelte zakt aan de binnenkant wel iets in, omdat de corsabank uit 1 deel bestaat.
                  Ik heb het Leer erg strak over de corsa rugleuning getrokken. Aan het leer zit een harde kunstoffen rand. Deze heb ik met zelftappers in de rugleuning (ijzer) geschroefd. Zo is het er erg strak overheen gekomen en ziet het er origineel uit. Alleen nog even effen deurpanelen vinden (zitten op model vanaf ’97.)

                  #17626692
                  LosBallos
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    8 March 2010

                    okeejj ik zal eens even gaan kijken! ben nu bezig met een andere motor! zal een opc blok passen uit een astra?

                    #17626693
                    Basgsi
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      29 June 2004

                      Kan wel maar brengt volgens mij veel meer werk met zich mee, ik zou voor een C20XE of een C20LET gaan…… waarbij alles gedocumenteert staat op internet.

                      Je bent nieuw heir dus zou eerst maar de zoek functie gebruiken en zelf informatie opdoen.

                      #17626694
                      X-PloiD
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        23 April 2010

                        Gister heb ik ook een Recaro lederen interieur van een kadett aangeschaft om in een corsa b te bouwen.
                        Ik dacht er dus aan om de bevestigingen van de oude bank overzetten (lassen). De rug twijfel ik echter, het idee van zelftappers lijkt me echt de laatste optie. Weet iemand hier een betere nette manier om dit te doen ?

                        De stoelen lijken me geen probleem onderstellen switchen en klaar.

                        #17626695
                        X-PloiD
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          23 April 2010

                          Nou de bank zit k heb de bevestigingen over gelast. 1 Gedeelte van de rug heb ik gedaan valt behoorlijk tegen maar het zit er nu wel netjes in. 2de deel moet ik nog doen en k moet nog 1 van de voorstoelen wegbrengen om de wang te laten repareren.. hopen dat de kosten meevallen.

                          #17626696
                          X-PloiD
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            23 April 2010

                            Enzo zijn we weer wat verder.

                            Bank heb ik de steunen overgelast viel reuze mee.
                            De rugleuning was een kl*te werk maar is ook netjes gelukt.
                            Passagierstoel heb ik als eerste erin gezet zonder moeite gelukt.
                            Bestuurderstoel zin de versleten wangen opnieuw bekleed en die zit er nu ook in !

                            Enigste waar je extra overna moet denken is dat de stoelen hoger zijn dan de orginele stoelen.

                            Hier foto’s

                            http://picasaweb.google.nl/lh/photo/JUo8trSMp7x4sSGXM4zR3g?feat=directlink

                            http://picasaweb.google.nl/lh/photo/kOghsPhCHA8hldcYkXCGog?feat=directlink

                          12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.