Centrale vergrendeling/sleutel

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Centrale vergrendeling/sleutel

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18356266
    fsiebrand
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 May 2018

      hoi allen ik heb een vectra c2 van 2007

      ik heb af en toe dat mijn auto niet wil ontgrendelen met de afstandsbediening/klapsleutel,en als ik de bestuurdersdeur dan met de sleutel opendraai en ik zit in de auto dan werkt de sleutel weer wel en als ik dan bij de auto wegloop werkt deze nog steeds.

      soms treed het probleem later weer op en soms ook weer niet en kan ik de auto gewoon op afstand ont en vergrendelen. :wacko:

      iemand bekend met dit probleem? En wat ik er eventueel aan kan doen?

      groet Ferdinand

       

      #18356274
      computerbug
      Deelnemer
        Lid sinds:
        26 April 2011

        Hoi, Ferdinand

        Dat kunnen 4 dingen betekenen.

        1. Batterij vervangen.

        2. Een van de drukknopjes defect of los

        3. De batterij houder los van de print.

        4. Elektronica printje defect. Zoals bij mij, helemaal aan vernieuwing toe, ik moet 75,- aftikken, 30,- voor security code + 45 sleutel opnieuw programmeren.

         

        Als het nog mogelijk is bij u kan u nog het een en ander zelf doen, als u een beetje technisch bent, zo niet!, niet zelf aan beginnen!

        ->Hier<- een filmpje hoe dit in elkaar zit, u zal er vast geen klap van verstaan, maar de beelden spreken alle talen.

        Let op!, gebruik alstublieft niet een kanjer van een soldeerbout zoals op het filmpje, 30watt met kleine soldeer punt is genoeg.

        #18356363
        fsiebrand
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 May 2018

          Hoi Computerbug

          bedankt voor je reactie., ik zal eerst eens de goedkoopste optie proberen(batterij vervangen)

          en dan ga ik eens verder graven.

          de sleutel heb ik al uit elkaar gehad de batterij-houder zit bij de klapsleutel zowiezo los van de print ,maar de contacten heb ik ook al schoon gemaakt.

          Binnenkort eerst maar eens een volle batterij plaatsen hopen dat het hiermee is opgelost.

          #18356371
          Opeltje17
          Deelnemer
            Lid sinds:
            18 January 2012

            Eerst die contacten dan maar weer vast solderen denk. anders heeft een ander batterijtje ook geen zin.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.