centrale vergrendeling corsa c werkt niet optimaal

Forumindex Forums Modellen Corsa centrale vergrendeling corsa c werkt niet optimaal

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17244484
    boarder327
      Lid sinds:
      24 December 2011

      Hallo,

      ik ben nieuw op het forum.
      Ik heb sinds kort een corsa c 1.0 12v uit 2002 gekocht voor mijn vrouw.
      De centrale vergrendeling werkt niet naar behoren.
      Als ik de auto wil open maken via de afstandsbediening dan blijven de knopjes in de deur op en neer gaan.
      Met het afsluiten wil wel eens een knopje in de deur blijven, hangen dan weer links achter ,dan weer rechtsvoor waardoor deze deur dus niet afgesloten is.
      Als ik afsluit via het slot in de deur dan heb ik dit probleem niet.
      De batterij in de sleutel heb ik al vervangen dus dit is het probleem niet.
      Iemand een idee wat dit kan zijn?

      Gr Maurice

      #17962861
      manac
        Lid sinds:
        7 October 2008

        Misschien eens proberen om je sleutel opnieuw in te leren/synchroniseren.
        Dit doe je d.m.v de sleutel in het contactslot te steken-> draaien tot het 1e contact (lampjes dashboard branden niet)-> 1 van de 2 knopjes vasthouden-> alle knopjes van de deuren gaan 1x op en neer-> synchronisatie compleet.

        #17962862
        boarder327
          Lid sinds:
          24 December 2011

          @man!ac wrote:

          Misschien eens proberen om je sleutel opnieuw in te leren/synchroniseren.
          Dit doe je d.m.v de sleutel in het contactslot te steken-> draaien tot het 1e contact (lampjes dashboard branden niet)-> 1 van de 2 knopjes vasthouden-> alle knopjes van de deuren gaan 1x op en neer-> synchronisatie compleet.

          Ik had dit al geprobeerd,maar in het boekje staat stand 2.
          Dan probeer ik maar met stand 1

          #17962863
          boarder327
            Lid sinds:
            24 December 2011

            @boarder327 wrote:

            @man!ac wrote:

            Misschien eens proberen om je sleutel opnieuw in te leren/synchroniseren.
            Dit doe je d.m.v de sleutel in het contactslot te steken-> draaien tot het 1e contact (lampjes dashboard branden niet)-> 1 van de 2 knopjes vasthouden-> alle knopjes van de deuren gaan 1x op en neer-> synchronisatie compleet.

            Ik had dit al geprobeerd,maar in het boekje staat stand 2.
            Dan probeer ik maar met stand 1

            Ik heb het net geprobeerd,maar er gaan geen knopjes naar onder en boven

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.