Centrale vergrendeling

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila Centrale vergrendeling

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18453048
    tj
    Deelnemer
      Lid sinds:
      9 March 2006

      Het rechterportier blijft open als ik de afstandsbediening gebruik,  een andere mogelijkheid heb ik niet.   Zie geen knopje aan de binnenkant.   En incidenteel springt hij wel op slot maar gaat hij slechts open als ik het van de binnenkant doe.  Wat zou hier aan de hand kunnen zijn?  O ja de elektrisch bedienbare ramen doen het wel.  Bedankt voor het meedenken!!

      #18453077
      computerbug
      Deelnemer
        Lid sinds:
        26 April 2011

        Hoi,tj

        Doe de rechtse portier open, kijk naar beneden, en je ziet een rubberen tule naar de post en de deur gaan.

        Daar in zitten diversen draden.

        Grote kans dat de draden van de CV door zijn dat is een kwaaltje, vroeg of laat kan je er mee te kampen krijgen.

        Dat de ramen het wel doen komt dat deze door andere draden worden gevoed.

        Er staat hier voldoende op het forum geschreven hier over.

        Hier een filmpje van het probleem, welles waar Duits, maar de beelden spreken alle talen.

        #18453085
        tj
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 March 2006

          Bedankt voor de reactie heb nu een idee waar ik moet beginnen.  Het filmpje is niet beschikbaar is er nog iets dergelijks te vinden.

          #18453249
          computerbug
          Deelnemer
            Lid sinds:
            26 April 2011

            Hoi, tj

            Bij mij werkt het filmpje gewoon.

            Hier nog een filmpje, zowel als op de Opel forum, en youtube is er genoeg te vinden hier over.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.