Centrale deurvergrendeling Vectra C werkt maar half.

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Centrale deurvergrendeling Vectra C werkt maar half.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #18484443
    vinniev8
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 October 2022

      Sinds kort werkt mijn Centrale deurvergrendeling Vectra C 2005 maar half, ik kan de deursloten niet meer open met de afstandsbediening maar wel sluiten nadat het contactslot minimaal op de accessoire stand heeft gestaan.

      De anderen deuren worden niet geopend wanneer ik de bestuurders portier handmatig open met de sleutel, ik weet niet of dat normaal is.

      Wanneer ik de bestuurdersportier handmatig open met de sleutel werkt de knop (alle deuren openen / sluiten) aan de binnenzijde ook niet, alleen wanneer ik met de sleutel het contact op de eerste stand zet (accessoire stand) kan ik de deuren met de knop (alle deuren openen / sluiten) openen.

      Daarna kan ik wel de deuren sluiten met de afstandsbediening, maar daarna niet meer openen met de afstandsbediening.
      Wel kan ik altijd de kofferbak openen met de afstandsbediening zonder eerst andere handelingen te moeten uitvoeren.
      Bij de tweede afstandsbediening gebeurt precies hetzelfde.

      Dit zegt mij dat beide afstandsbedieningen wel normaal werken maar dat er ergens anders een storing zit.

      Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt? Weet iemand de oplossing? Bij voorbaad dank.

       

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.