centrale deur vergrendeling

Forumindex Forums Modellen Astra centrale deur vergrendeling

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 26 tot 36 (van in totaal 36)
  • Auteur
    Berichten
  • #17982499
    JOR74
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 July 2012

      Heeft iemand enig idee hoe ik de achterklep mee kan vergrendelen met motortje? dat stangetje werkt niet echt goed om het palletje op cilinderslot naar open mee te duwen (ontgrendelen). Dan wil ik hem laten meegaan met de cv op ab. Popper heb ik ook nog maar dat kan achteraf nog om hem eventueel helemaal open te duwen.

      #17982500
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        Sloop….

        Gelijk effe compleet setje Kofferklep meenemen van een orig CV.

        willem

        #17982501
        JOR74
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 July 2012

          Ja dan eerst dat maar eve… tnx willem. En als je er 1tje tegen komt geef een gil. :)

          #17982502
          opelastra76
            Lid sinds:
            18 September 2012

            Ik zit met hetzelfde probleem..mijn centrale vergrendeling werkt de ene keer wel en de andere keer niet. Ik was bekend met het feit dat je soms zones hebt waar je centr. vergr. gewoon niet werkt. Alleen werkte het niet door verderop te parkeren.

            Nu ben ik erachter dat het waarschijnlijk iets met vochtig weer te maken heeft. Heb de auto in de zomer aangeschaft en geen problemen gehad. De problemen heb ik sinds de laatste 1,5 week. Overdag als de zon schijnt en de temperatuur boven de ong. 18 graden is, doet de centr. vergr, het wel. Of als ik een flink stuk met de auto gereden heb en die goed op temp. is.

            Ik krijg de auto dan nog wel met de sleutel open. Op slot is een probleem, alleen de bestuurdersdeur gaat op slot (daar zit enkel een slot) en de rest van de deuren en achterklep krijg ik dus niet op slot.

            Verder merk ik dat de meeste problemen zijn met het openen vd auto. Denk dat ik van de 10 keer, de auto maar 1x met centr. vergr. open krijg. Het sluiten gaat 5 van de 10 keer mis.

            Nu is mijn vermoeden dus het vochtige weer, maar een oplossing heb ik ook nog niet gevonden. Ben volop aan het zoeken naar mensen met soortgelijke problemen, die het al wel opgelost hebben gekregen.

            #17982503
            JOR74
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 July 2012

              Dan moet je een kabelbreuk of idd vocht ergens hebben zitten… weet je de module (kastje van cv) te vinden?
              Ontkoppel die eens want missch zit die wel vol vocht.. en kijk eventueel of de motortjes nog goed functioneren in de deuren. En zit het rechtstreeks aangesloten op de accu? Dus de klep gaat ook mee open en dicht via cv? gr Jorne

              #17982504
              JOR74
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 July 2012

                @opelastra76 wrote:

                Ik zit met hetzelfde probleem.

                Ik heb niet het zelfde probleem . Alles werkt naar behoren. alleen ik wil de klep nog
                mee hebben via de cv. :)

                #17982505
                opelastra76
                  Lid sinds:
                  18 September 2012

                  Even sleutels geopend en binnenin gekeken. Schoon gemaakt en warempel deed 1 vd 2 sleutels het even. Daarna helaas niet meer. was denk ik dus de toevalstreffer.

                  Boekje gaan lezen en kan nu in ieder geval de auto met de sleutel afsluiten (bij iedere deur aan de binnenzijde een knopje induwen met de sleutel)

                  Ik kan het CV kastje niet vinden. In het onderhoudsboekje verwijzen ze je constant naar de dealer..mooi niet! Dus ga nog een napluizen waar dat kastje zit.

                  #17982506
                  opelastra76
                    Lid sinds:
                    18 September 2012

                    Mijn bedoeling was trouwens de CV te resetten. Wat schijnbaar al gebeurt zodra ik de auto met de sleutel open en daarna in het contact steek.

                    #17982507
                    opelastra76
                      Lid sinds:
                      18 September 2012

                      De zekeringendoos van de CV zit bij mij achterin de koffer, maar daar zitten alle zekeringen in en ik heb verder nergens problemen mee.
                      Ik las ergens dat de sensor van de CV in de spiegels zit, kan het daar iets mee te maken hebben?

                      #17982508
                      JOR74
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        30 July 2012

                        Ja dat kan. Jij hebt de orginele cv (safelock) op je auto dus die module moet te vinden zijn. Kijk eens bij de passagiers onderaan voeten eind. Missch zit hij daar. Er zit iig een storing op je cv. Het kan je ontvanger (sensor) zijn, maargoed je moet eerst de cv unit hebben en dan kijken of die wel goed is. :) Die sensor in de spiegel is denk ik voor jou electrische spiegels (evt. verwarmd). :)

                        #17982474
                        JOR74
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          30 July 2012

                          Heb nog steeds een electr. slot mechaniek voor in de achterklep nodig. Heb nog steeds niet de klep meelopen met de cv. :S Ben er nog geen 1 tegengekomen helaas :s Weet iiemand er ergens 1tje te liggen toevallig? De sloop hier heeft iig niks op het moment :S gr Jorne :)

                        11 berichten aan het bekijken - 26 tot 36 (van in totaal 36)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.