cdr 500 code ingevoerd, maar hij werkt nog niet

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie cdr 500 code ingevoerd, maar hij werkt nog niet

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18374013
    Robert_T
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 April 2020

      Hoi allen,

      mijn radio werkte al een poos niet. Nu heb ik de code achterhaald :-) (code bleek op de radio geschreven te staan) en heb hem vol verwachting ingevoerd op de onderstaande wijze:

      1. Druk de [AS] toets in.
      2. Houd de toets ingedrukt.
      3. Zet de radio aan.
      4. Er komt SAFE op het display te staan.
      5. SAFE wordt gevolgd door 10 —-
      6. Je code is bijvoorbeeld 1 2 4 4
      7. Druk één maal op toets met nummer 1
      8. Druk twee maal op toets met nummer 2
      9. Druk vier maal op toets met nummer 3
      10. Druk vier maal op de toets met nummer 4
      11. Bevestigen door [AS] toets in te drukken en vasthouden tot je een PIEP hoort en je radio speelt weer.

      Na drie keer geprobeerd te hebben blijft hij nu op ‘7 SAFE’ staan en werkt de radio nog steeds niet.

      Ik dacht: als ik hem van de accu haal, dan reset het geheugen en kan ik het riedeltje opnieuw doen. Het heeft echter niets uitgehaald: hij blijft op ‘7 SAFE’ staan. Verder leek een 1 op een 4, dus heb ik dat ook geprobeerd: nu staat hij op ‘5 SAFE’. :-(

      Heeft iemand een oplossing? (Ik wil de auto zo origineel mogelijk houden, dus de huidige radio wil ik erin laten.)

      groeten, Robert

       

       

       

      #18374383
      PVB
      Deelnemer
        Lid sinds:
        25 April 2006

        Dan heb je de verkeerde code ingevoerd. Je zou kunnen proberen via de dealer.

        #18374386
        liviu2004
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 April 2014

          Of kom naar mijn plaats. Ik kan de eeprom uitlezen.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.