cdr 2005 vervangen of repareren

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie cdr 2005 vervangen of repareren

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #17268542
    Christiaan Hummel
    Deelnemer
      Lid sinds:
      20 February 2011

      beste opelforummers,

      Ik ben Christiaan, en al een tijdje op het forum. Ik had tot voor kort een Astra F station, en heb gisteren een Combo C tour uit 2002 gekocht.

      Nu zit er in mijn combo een vdo cdr2005 radio, en die heeft een vreemd probleem. Ik kan met de knop op de radio, de radio niet goed harder en zachter zetten, als je aan de knop draait gaat de radio de ene keer harder, de andere keer zachter, of de radio gaat uit. Ik heb al gezocht, en dat zou kunnen liggen aan de soldeerverbindingen van de knop, of de knop zelf. Is er een manier om erachter te komen welke van de twee (zonder te moeten solderen, want daar ben ik niet zo goed in).

      Ook vroeg ik mij af of als ik er een andere radio in zet (heb een cdr500 liggen), of dat plug and play is, dus of ik dan alleen een inbouwraampje moet halen, de radio er in kan drukken, de code invoeren, en of het display en de stuurwielbediening het weer doen. Of moet ik hiervoor eerst de cdr2005 afmelden met een opcom, en dan de cdr500 aanmelden?

      Ik hoop dat jullie me kunnen helpen hiermee!!

      #18256833
      liviu2004
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2014

        As far as I know and tried on my Corsa C, it is not possible to reset CDR2005. It will stay with that original code forever. I have also one CDR2005 with power button problem. Somebody told me that this button can be used for repair:

        http://www.soselectronic.ro/?str=371&artnum=70235&name=alps-stec12e08-ec12e24244″ onclick=”window.open(this.href);return false;

        You can try to install CDR500, give it a shot, why not?

        In the future, you can do cd70 navi with GID or CID, board computer (depends on engine model), GM bluetooth module with voice control and steering wheel controls.

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.