Cd70 Vraag met navigeren en kaarten

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Cd70 Vraag met navigeren en kaarten

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #17270582
    reneNL
    Deelnemer
      Lid sinds:
      17 September 2007

      Hallo,

      Nu heb ik op spotnet een setje gevonden van CD70 Europa v2014-2015.
      Deze gebrand en werken!

      Ik heb alleen een vraag ik lees ook iets over cd’s met daarop de hoofdwegen van Europa op elke cd.
      Als ik nu de grens over ga is het wit en moet ik van cd wisselen ik zou dit graag willen voorkomen.
      Kan iemand mij vertellen hoe dit precies zit en waar ik de goeie (Nieuwe) kaarten weg kan halen.

      Heb nog een vraag ik was laatst bij coevorden en toen zette ik de navigatie aan richting huis (dokkum)
      Hij gaf aan 144km en ik had nog een navigatie bij me deze gaf aan 108km terwijl de cd70 op snelste route stond
      en ik geen wegen heb gereden die nieuw waren. Eenmaal een bepaalde afslag genomen pakte de cd70 hem ook op de snelste kortere route.
      Wat kan ik hier aan doen?

      #18273496
      speaker
      Deelnemer
        Lid sinds:
        8 March 2007

        Die setjes kaarten zijn niet van Opel ( werken ook op bmw en citroen geloof ik )
        Nadeel va deze kaarten is idd dat het geen PLUS-mappen heeft ( plus=hoofdwegen van EU )

        Van Opel zelf zal je ze niet meer vinden. Volgens mij zijn de laatste van 2010-2011.
        Voor het navigeren door EU gebruik ik de laatste Benelux-Plus kaart waardoor ik ,bij wijze van spreken, in 1x van Lapland naar Zuid-Italië kan rijden zonder cdwissel. Alleen voor de laatste stukken gebruik ik dan de nieuwste ‘nep’-cd ! :thumb

        De CD70 heeft als nare gewoonte om rare routes te nemen die korter lijken. Zo zegt de mijne ook wel eens dat ik een afrit op de snelweg moet nemen om vervolgens weer die zelfde snelweg op te rijden.

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.