cd70 verwisselen met cd70 met aux.

Forumindex Forums Overige Op-Com cd70 verwisselen met cd70 met aux.

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17249178
    DennisD
    Deelnemer
      Lid sinds:
      25 June 2007

      Pas geleden via ebay een cd70 met aux gekocht voor mijn signum, dit omdat mijn cd70 die bij de auto geleverd was niet voorzien was van aux.
      De cd70 die ik van ebay af heb zou al vrijgeschakeld moeten zijn.
      Mijn vraag is nu alleen moet ik mijn cid(dis) nu ook eerst vrijschakelen (kan alleen met tech2 of een echte legale opcom) en dan de cid en de nieuwe cd70 moet pairen of kan ik de cid gewoon gepaired laten staan met mijn oude cd70 (en de oude cd70 in aflverstatus zetten) en dan de nieuwe cd70 programeren met de security code?

      Ben zelf al bezig geweest met het laastst maar helaas blij ik display safe krijgen + de ping op mijn cid. De reden waarom ik dit toch even vraag is omdat er toch bij de waardeblokken staat dat de nieuwe in afleverstatus staat.

      Alvast bedankt voor de input.

      #18032641
      DennisD
      Deelnemer
        Lid sinds:
        25 June 2007

        Niemand?

        #18032642
        DennisD
        Deelnemer
          Lid sinds:
          25 June 2007

          Update: Cd70 met aux door de dealer laten plaatsen met tech2, helaas bleek deze de codeindex niet te kunnen programmeren want de radio onthield deze niet, dus de radio was niet vrijgeschakeld. Nu weer terug naar de vorige eigenaar om hem vrij te schakelen en dan word de radio met tech2 aan de cid gepaard.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.