CD70 Navi

Forumindex Forums Modellen Astra CD70 Navi

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18348228
    Ron430
      Lid sinds:
      15 September 2017

      Hallo allemaal,

      Ik ben van plan om de CD70 Navi in mijn Astra H te vervangen door een Android multimedia systeem. Ik vraag me dan af wat er gebeurt met de meldingen die ik nu krijg, zoals een lamp die kapot is. Vloeistoffen die op minimum staan. Een sensor die kapot is…enz.
      Het Android systeem is plug&play incl Canbus. Krijg ik deze meldingen dan door op het nieuwe systeem?
      Ik hoop dat iemand me antwoord kan geven op deze vraag.

      #18348235
      sander2.5v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 April 2011

        Meldingen krijg je niet op het nieuwe systeem, wel op je boardcomputer nog zo uit me hoofd. Alleen de tijd kan je niet meer instellen, dit moet met opcom.

        Persoonlijk vind ik de cd70 met kleurenbeeldscherm mooier dan zo’n aftermarket chinees ding.

        Je kan 2015 kaarten gratis downloaden voor de cd70. Als je een cd70 na 2008 hebt os de kans groot dat je er zo iets aan kan hangen:
        https://www.car-interface.com/vendita/en/gateway-300-gw33xxx/527-dension-gateway-300-opel-cd70-navi-dvd90-gw33oc3.html
        Zo kan je toch lekker muziek van de usb luisteren.

        #18348272
        opel-mark
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 March 2011

          Meldingen verschijnen in je boordcomputer als het goed is, tijd kun je vaak verzetten in de radio in een van de menus zoals in mijn swissaudio, is wel even zoeken waar het zit.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.