CD70 naar DVD90 ombouwen

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila CD70 naar DVD90 ombouwen

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17221678
    boxum56
      Lid sinds:
      8 January 2008

      Hallo allemaal,

      Ik was benieuwd of het mogelijk is om de CD70 die nu in onze Zafira B (2008) zit om te bouwen naar een DVD90.

      Ik kan aan het de DVD90 komen inclusief scherm, echter zonder kabel. Heb ik dan nog andere dingen nodig? Is bijvoorbeeld de kabel tussen het scherm en de navi van de CD70 en DVD90 gelijk? Of zit hier verschil tussen?

      Ik weet dat de navi’s voor en na het inbouwen moeten worden aangemeldt d.m.v. Tech2 maar zijn er verder nog bijzonderheden? Hoe zit het met het GPS signaal en de snelheidsgegevens?

      Hoor graag van jullie, ben benieuwd.

      Gr, Boxum56.

      #17679125
      astrahcdti
        Lid sinds:
        13 November 2009

        als je al een kleurenscherm heb is het zo om te verwisselen via de tech 2 en als je geen kleurenscherm heb is hoogwaarschijnlek je rgb kabel ( verbidingkabel tussen radio en scherm ) al voorbereid je gps en snelheidsgegevens blijven allemaal hetzelfde
        en voor de rest is het kwestie van plug and play

        ps. welke kleur heeft je cd70 ( metallic cc , satin stone , japan black , charcoal cc )

        #17679126
        boxum56
          Lid sinds:
          8 January 2008

          Oke, top.
          Kleur van de CD70 is die pianolak zwart (glans), weet zo niet hoe hij heet.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.