CD70 Bestemming wijzigen tijdens de rit

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie CD70 Bestemming wijzigen tijdens de rit

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17273253
    Anoniem
      Lid sinds:
      1 January 1970

      Als newbie op dit forum, vind ik het lastig om uit alle info de juiste te filteren. Dus wellicht post ik nu iets wat al ergens op dit forum uit en de treuren is behandeld. Waarvoor nu vast mijn excuses. Ik heb gezocht op ´CD70 met daarbij ´bestemming wijzigen´. Niets gevonden dus.

      Mijn vraag is nu: “” Welke change, en hoe, moet ik aanbrengen om de CD70 navigatie, tijdens de rit opdracht te geven om een bestemming te veranderen. Ik heb de auto -Vectra met Z18XER ( na lange tijd een lease-auto gehad te hebben waar dat gewonon kan ) pas.
      Ik vind het zeer vervelend om bijvoorbeeld op de Duitse autobaan eerst naar een “P” te rijden voordat ik het kan wijzigen. Ik heb wel begrepen dat een Opel dealer het kan. Als die het kan kunnen wij het toch ook?

      #18294214
      liviu2004
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2014

        Program Variant configuration – Navigation menu blocking – DISABLE.

        #18294215
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          Moet je even iemand benaderen met tech2. Kan met tech2 uitgezet worden zodat je onder het rijden kan wijzigen. Bovenstaande heeft het bij mij gedaan!

          #18294216
          ckadett16v
          Deelnemer
            Lid sinds:
            15 August 2005

            Kan dat alleen met tech2? En is het ook mogelijk bij een dvd 90?

            #18294217
            Opeltje17
            Deelnemer
              Lid sinds:
              18 January 2012

              Jep, moet met de tech2 is ook mogelijk bij een DVD90.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.