CD30/MP3 Zafira Cosmo 2.2, externe ingang.

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) CD30/MP3 Zafira Cosmo 2.2, externe ingang.

  • Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #17257880
    Ruurd12
    Deelnemer
      Lid sinds:
      18 May 2013

      Hallo iedereen, heb sinds kort een Zafira Cosmo 2.2 uit 2006. Waar ik van baal is dat er geen aux ingang op deze radio, CD30/ MP3 zit en er dus geen externe muziekbron op kan aansluiten. Liefst een usb stick.
      Is hier een (eenvoudige) mogelijkheid voor of heeft iemand ervaring met de dvd systemen die op marktplaats worden aangeboden? (ongeveer €399). Wat is de kwaliteit van deze apparaten en blijft alles werken zoals het hoort?
      Geen idee of dit al een topic is en waar ik het precies moet plaatsen, heb al een beetje rondgekeken maar niet echt iets kunnen vinden.
      Graag hoor ik van jullie!!
      Bvd,
      RB

      #18144770
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        Even een upje voor deze vraag. Wie kan hier antwoord op geven,.

        #18144771
        Opeltje17
        Deelnemer
          Lid sinds:
          18 January 2012

          Je hebt idd een apparaat die je erop kan aansluiten dension gateway is dat ikzelf heb geen ervaring met dit apparaat maar uit verhalen kan ik opmaken dat deze wel goed werken.

          Ook kan je dit eens proberen:

          http://www.vxronline.co.uk/forum/showthread.php?139323-HOW-TO-etro-fit-CD30-MP3-with-AUX-Output” onclick=”window.open(this.href);return false;

          Alleen geen USB.

          #18144772
          Ruurd12
          Deelnemer
            Lid sinds:
            18 May 2013

            Bedankt Opeltje17, aangezien mijn radio geen aux uitgang heeft werkt dat volgens mij allemaal niet.
            Iemand nog ervaringen met dvd navigatie die op verschillende internetsites worden aangeboden? Ben daar echt benieuwd naar. Kan ook geen reviews vinden over die producten. Ziet er allemaal wel mooi uit.
            Vaak is daar ook een inbouwservice bij, wordt je oude radio daar ook netjes afgemeld? Graag jullie reacties.

            Bvd
            Ruurd12

            #18144773
            EriC OPC
              Lid sinds:
              11 May 2013

              FM Transmitter ? die zijn er ook met SD en usb aansluiting

              #18144774
              jsgsi
              Deelnemer
                Lid sinds:
                1 July 2004

                Of bouw gewoon een Parrot mki9200 in.
                Heb je alles wat je wilt voor +-€150.
                Aux usb ipod bluetooth audio en carkit.

                Verstuurd van mijn C6603 met Tapatalk

                #18144775
                Zafira2.2
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  20 July 2010

                  Ik heb een EONON 5121 in mijn Zafira B zitten. Met name gekocht voor de navigatie en DVD mogelijkheden ( schermen achter te bedienen ism navigatie ) Werkt voor mij prima. Heb hem nu enkele maanden en nog geen problemen. Enige wat hier niet inzit is de knik in het dashboard die o.a. in de Zafira kenmerkend is. Voor mij niet storend.

                  #18144776
                  jurgen boes
                    Lid sinds:
                    30 May 2013

                    op deze site klik hier beweren ze dat de stuurbediening enzo blijft werken.
                    vraag me allen af of dat ook voor de lcd geld in hetmidden van het dash?
                    ik wil ook zo’n systeem aanschaffen.
                    denk allen dat ik ook voor de duurdere versie ga , deze namelijk

                    #18144777
                    Opeltje17
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      18 January 2012

                      Ja klopt idd, neemt de gehele bc over dus ook stuurwielbediening en je display(GID,CID)

                      #18144778
                      de blauwe schicht
                        Lid sinds:
                        7 February 2010

                        Ik heb een B OPC uit 2006 met DVD90. Ook ik mis de aux/usb op mijn radio. Dit is volgens diverse bronnen ook niet te realiseren. Ik heb op dit forum er ook al eens een topic over gestart. De enige oplossing is een andere radio. Overigens zijn de originele opelradio’s van na 2007 wel uitgerust met aux. Misschien dat je een nieuwere radio kunt vinden.

                        Succes.

                        #18144779
                        OpelJeff
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          18 April 2011

                          even nieuw leven in dit topic aangezien ik hier een vraag over heb, zinloos om nieuw topic te openen.

                          ik heb een zafira b 05-2007 cd30 mp3 radio met een verouderde perrot.
                          ik wil graag mp3s van telefoon/mp3speler/tablet etc afspelen.
                          kan dit op een plug and play manier? stekkertje achter in? met goed stereo geluid?

                          :thumb

                          #18144780
                          Opeltje17
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            18 January 2012

                            Kijk eens naar de parrot MKI9200 kan je ook muziek afspelen vanaf je telefoon, anders kijken voor een dension gateway.

                            #18144781
                            OpelJeff
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              18 April 2011

                              @Opeltje17 wrote:

                              Kijk eens naar de parrot MKI9200 kan je ook muziek afspelen vanaf je telefoon, anders kijken voor een dension gateway.

                              Ja daar heb ik wel wat over gelezen. maar wil dat eigenlijk niet.
                              parrot erg duur. en dat geld ook voor de dension.
                              zon kabbelt kost iets van 3 a 10 euro.

                            13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.