CD30 MP3 kan niet worden geactiveerd. "Safe Display"

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie CD30 MP3 kan niet worden geactiveerd. "Safe Display"

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #17244653
    Gragono
      Lid sinds:
      26 July 2011

      Hallo..

      ik heb mijn oude CD30 MP3 radio vervangen door een nieuwe CD30 MP3 omdat de oude radio stuk was gegaan. Nu heb ik voor beide radio’s de originele codens, alleen heb ik al eerder de nieuwe radio erin gedaan voor de codens over gezet werden.
      Het enige probleem wat je dan krijgt, is dat je na 10sec “SAFE DISPLAY’ krijgt te zien in je scherm. Is tegen diefstal.

      Alleen nu werken de codens niet omdat, volgens een OPEL dealer, de auto door de war is met de 2 verschillende codens!?

      Iemand enig idee hoe je dit wel weer kan goedmaken? Of is echt de enige oplossing een compleet nieuwe Radio en Scherm kopen zodat de codens elkaar wel accepteren?

      Gr. Gragono

      #17965298
      Juffer1
      Deelnemer
        Lid sinds:
        26 July 2006

        Volgens mij is het terug plaatsen van de oude radio, deze uit laten leren uit de auto, het terug plaatsen van de nieuwe radio en het opnieuw aanmelden van deze nieuwe radio de oplossing.

        Als je de oude radio niet meer hebt dan heb je nu ook wel een kleine uitdaging ben ik bang…

        Weet je trouwens ook 100% zeker dat je “nieuwe” radio ook uit het vorige voertuig is uitgeleerd en dat daar het probleem niet inzit ?

        Ook al zouden je 2 radio’s nu alles in de war schoppen, je display zou evengoed straks weer normaal moeten werken als het probleem met je radio’s is opgelost. Een nieuw scherm kopen lijkt me dus zowiezo niet nodig.

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.