CD Wisselaar voorbereid?

Forumindex Forums Modellen Astra CD Wisselaar voorbereid?

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17228694
    GooneyBird
    Deelnemer
      Lid sinds:
      11 February 2010

      Ik heb een Astra G Club, waar origineel een cassettedeck in zat (de CAR400 meen ik me te herinneren). Daar heb ik later een CD500 samen met een stuurwiel met afstandsbediening in gezet (van de sloop), en dat werkt perfect.

      Nou kwam ik net op MP een Philips CCR600 met bijpassende CD-wisselaar tegen voor niet al te veel geld, en ik heb daar wel oren naar. Ik weet vrijwel zeker dat mijn display en afstandsbediening daarmee gaat werken (origineel Opel en zo), maar kan ik de CD-wisselaar überhaubt wel inbouwen?
      Heeft mijn auto daar al de bedrading voor liggen en hoe kom ik daar achter?
      Waar zit die wisselaar normaal gesproken, en zouden er dan stekkers voor moeten liggen of zo?

      #17762486
      IMpY
        Lid sinds:
        18 July 2005

        de wisselaar hoort gewoon bij de radio!

        Dus als dit 1 setje is dan sluit je de radio aan zoals het hoort met de isostekker. Vervolgens werkt je stuurwielbediening denk ik ook inderdaad omdat je toch een originele opel gebruikt.
        De CD wisselaar is gewoon 1 kabelboompje welke naar je radio moet lopen en daar ingestoken moet worden lijkt mij. (hier zit dan een x aantal lengte snoer aan) zodat je hem in je dashboard kastje kunt bouwen/onder je stoel of onder bijrijders stoel ofzo…

        Weet enkel niet of deze geprogrammeerd moet worden… Dat zou ik nog eventjes navragen?
        En dat je de radiocode erbij hebt? (meestal benodigd als de accu van spanning is geweest, ivm nieuwe accu of overbouwen van auto zoals nu).

        groeten Twan

        #17762487
        GooneyBird
        Deelnemer
          Lid sinds:
          11 February 2010

          Volgens mij zit er niets van bedrading bij voor zover ik kon zien. Dus echt alleen de wisselaar en de radio.

          #17762488
          skip
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 May 2009

            origineel gepost door GooneyBird
            Volgens mij zit er niets van bedrading bij voor zover ik kon zien. Dus echt alleen de wisselaar en de radio.

            Dan heb je denk ik toch een probleem. de kabel behoort er hoe dan ook tussen te zitten en hoort dus ook met de radio meegeleverd te worden.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.