CD 70 Navi vervangen door DVD 90 Navi

Forumindex Forums Modellen Astra CD 70 Navi vervangen door DVD 90 Navi

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #17225301
    lisamik
    Deelnemer
      Lid sinds:
      12 July 2005

      Beste mensen,

      Ik wil graag weten of het moeiteloos is om CD 70 Navi te vervangen door DVD 90 Navi. Moet dat via de garage gebeuren, bijv resetten, programmeren etc. Of kun je het zelf doen? En bij het kopen, moet ik dan ergens opletten, nieuwe modellen, oude modellen.. Mijn Astra H is nov. 2009 CD 70 is Piano zwart.

      En ik wil ook nog weten of het mogelijk is bij DVD 90 Navi een extra scherm aan te sluiten, bijv een zonneklepscherm.

      Alvast bedankt

      #17720596
      Nick-GSI
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        zowiezo moet ie gedeprogrammeerd zijn in de auto waar die uitkomt, ook moet ie daarna in je eigen auto weer geprogrammeerd worden

        #17720597
        astra-gtc-freak
          Lid sinds:
          3 March 2010

          Wat zou je met dat extra scherm willen bereiken dan?
          Je moet zowiezo opletten dat hij uit een astra h of zafira b komt anders past het niet!
          Maar om heel eerlijk te zijn zie ik de meerwaarde er niet van in om van een CD-70 over te gaan naar een DVD-90 beiden werken identiek aan elkaar alleen heb je bij de DVD-90 maar een navigatie dvd nodig en bij een CD-70 negen cd nodig om door heel europa te navigeren.

          #17720598
          Spacejam
          Deelnemer
            Lid sinds:
            21 November 2006

            als je veel in Duitsland komt heeft de dvd90 wel een behoorlijke meerwaarde :).

            Eventueel kan je ook kijken naar de dvd100, deze heeft ook een navigatie dvd voor heel Europa maar ook meteen een 6 cd-wisselaar. Die heb ik er zelf ook inzitten :)

            #17720599
            astra-gtc-freak
              Lid sinds:
              3 March 2010

              Hoi Spacejam,

              Wat kan de DVD-90 dan wat de CD-70 niet kan?

              #17720600
              twistam
                Lid sinds:
                18 June 2007

                origineel gepost door astra-gtc-freak
                Hoi Spacejam,

                Wat kan de DVD-90 dan wat de CD-70 niet kan?

                Systemen werken gelijk, echter staat het kaartmateriaal bij de DVD-90 systemen op een dvd-schijf. Terwijl ze bij de CD-70 op cd’s staan.
                Voor EU 12CD’s vs 1 DVD.
                Echter ben ik blij met onze CD-70, werkt toppie! En op elke CD staan toch alle hoofdwegen van europa!

                #17720601
                lisamik
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  12 July 2005

                  Beste mensen,

                  even voor de duidelijkheid, als ik niet navigeer, kun je dan niet de bovenste dvd gebruiken om bijvoorbeeld een film te kijken?
                  Het doel is namelijk om een dakscherm te plaatsen (zonder dvd-speler) zodat de kinderen onderweg een film kunnen kijken.

                  Een DVD-90 aansluiten aan het dakscherm?

                  #17720602
                  Nick-GSI
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    30 June 2004

                    nee met een dvd 90 kan je geen dvd films afspelen

                    #17720603
                    Spacejam
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      21 November 2006

                      gaat inderdaad niet werken

                      #17720604
                      lisamik
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        12 July 2005

                        Oke, helemaal duidelijk, dan hou ik mijn CD 70.

                        Nog een vraag over de Navigatie, hij werkt perfect met de laatste 2011 updates/kaarten. Alleen mijn navigatie geeft de opdracht 20 meter te laat. Dat heb ik met mijn draagbare navigatie een aantal keer getest. Af en toe heb ik een gevaarlijke situatie daardoor.
                        Is dat bij iedereen zo, of kun je dat instellen of verhelpen bij garages?

                        Ik hoor het graag.

                        #17720605
                        Spacejam
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          21 November 2006

                          ik heb ook een tijd de cd70 gehad maar ik had daar geen last van. Is hij vanaf fabriek ingebouwd of zijn er een aftermarket antenne op?

                          #17720606
                          lisamik
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            12 July 2005

                            hij is origineel (nov. 2009) vanaf fabriek ingebouwd en er is nooit aangekomen of eruit gehaald.

                          12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.