Cataloguswaarde Kadett gsi 2.0l-16V 1992

Forumindex Forums Modellen Kadett Cataloguswaarde Kadett gsi 2.0l-16V 1992

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17270777
    Storm010
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 January 2015

      Heeft er iemand een idee waar ik de cataloguswaarde van mijn kadett kan vinden?

      Is een kadett GSI 2.0 16V uit 1992.
      Met ABS en zonder stuurbekrachtiging.
      Geen mistlichten voor.
      Geen schuifkanteldak.

      Ik zie dat ik het ook op kan vragen bij de RDW maar misschien dat iemand het zo ook al weet.
      Een richtprijs is al voldoende.
      Is voor de verzekering.
      Deze heeft nu een OPEL 2.0 16V Champion II opgegeven met een cataloguswaarde van 22.246,- Euro.
      En omdat mijn kadett geen Champion is (helaas) was ik toch benieuwd hoeveel dit kan schelen.
      Kan geld beter in de kadett stoppen als naar die zakkenvullers van de verzekering, hoe klein het bedrag ook is.

      Ik hoop dat iemand me kan helpen.

      Mvg Barry

      #18275800
      midnight black
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 December 2011

        Een Kadett kan niet uit ’92 zijn aangezien de Astra al in Oktober 1991 op de markt kwam. ( tenzij het een cabrio betreft die vanaf dan ook officieel geen Kadett meer heet maar Cabrio.) Het kan natuurlijk wel zo zijn dat de betreffende auto pas in 1992 voor het eerst is gekentekend maar voor de catalogus prijs moet je dan de laatste bekende catalogusprijs uit ’91 aanhouden. Deze kan ik je net niet geven want mijn eerste jaarboek met deze gegevens is van ’92….
        Misschien kun je het op de autoweeksite terugvinden? Of misschien is het terug te rekenen vanaf het bpm bedrag op je kenteken bewijs.

        #18275801
        Andre_Ede
          Lid sinds:
          16 June 2006

          Ik denk dat je vanuit deze moet gaan kijken:
          http://www.autoweek.nl/auto/5512/opel-kadett-20-gsi-16v” onclick=”window.open(this.href);return false;

          Scheelt toch al 2000 euro

          #18275802
          Storm010
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 January 2015

            @Andre_Ede wrote:

            Ik denk dat je vanuit deze moet gaan kijken:
            http://www.autoweek.nl/auto/5512/opel-kadett-20-gsi-16v” onclick=”window.open(this.href);return false;

            Scheelt toch al 2000 euro

            Dank je.
            Zou als het goed is toch moeten schelen bij de verzekering

            #18275803
            asconahobbyist
            Deelnemer
              Lid sinds:
              23 June 2008

              In het jaarboek 1991 staat de Kadett GSI 16V 3 deurs erin voor 45.990 gulden

              #18275804
              midnight black
              Deelnemer
                Lid sinds:
                14 December 2011

                En dan moet je nog officieel ff de optie schuifdak er bij tellen. @ Asconahobbyist, jij gooit ook niks weg? :mrgreen:

                #18275805
                Storm010
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  29 January 2015

                  @midnight black wrote:

                  En dan moet je nog officieel ff de optie schuifdak er bij tellen. @ Asconahobbyist, jij gooit ook niks weg? :mrgreen:

                  Nee hoeft niet.
                  Zit er NIET op haha.

                  #18275806
                  asconahobbyist
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    23 June 2008

                    uhm,nee,heb de jaarboeken van 1982 tot 1994.
                    Qua Opel voor mij de mooiste jaren.
                    Nog wat testen van de E Kadett staan er ook in,jaarboek 1988.
                    Citaat,rijdend in de kadett GSI 16V moet je continu alert zijn dat je continu je rijbewijs op het spel zet,de GSI 16V wil,kan en gaat erg hard.
                    Klopt idd wel,de mest bijterige wagen die ik ooit heb gehad.
                    Waren ze er nog maar,voor normaal geld.Astra F.G en H waren niet half zo leuk.

                    #18275807
                    Andre_Ede
                      Lid sinds:
                      16 June 2006

                      Is dan ook niet voor niks de motor die jaren in de race wereld werd gebruikt, en zelfs Chevrolet werd er wereld kampioen 2010 en 2011 in het WTTC mee.

                      #18275808
                      asconahobbyist
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        23 June 2008

                        Hij heeft ook in Caterham super 7 gelegen (lotus super 7 kloon)
                        In een sigaar van een 500 kilo is zo’n blok tot heeele grote daden in staat.

                        #18275809
                        midnight black
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          14 December 2011

                          Inderdaad tegenwoordig moet je bijna 300pk in je middenklasser hebben, alles bijna perfect maar de beleving is vele malen minder…

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.