carterpan lekvrij monteren

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) carterpan lekvrij monteren

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    Berichten
  • #18259459
    Haasje17
    Moderator
      Lid sinds:
      8 September 2009

      Bij de Z18XE bestaat er geen pakking maar moet die enkel met vloeibare pakking omdat de pakkingen bij de voorgangers ook vaak lekte.

      Bij mijn broertje zijn gsi lekte de carterpan. Heb hem vervangen en enkel vloeibare pakking gebruikt en dat lekt niet meer.

      Dus ik denk dat je ook gewoon enkel vloeibare pakking anders eens kunt proberen.

      Vloeibaar en rubber samen werkt vaak niet goed omdat het rubber in andere verhoudingen rekt waardoor de vloeibare pakking los komt van het rubber.

      #18259460
      corsaboy
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Om de bdp sensor doe ik ook altijd een drupje vloeibare zooi. Alleen die o-ring werkt niet altijd idd.

        #18259461
        kadett4x4
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 July 2004

          Zo, de stalen ne pan en de xev pakking zijn besteld.
          de ringetjes voor de sensor ook gevonden, dus als we de spullen binnen hebben maar eens een gaatje plannen.
          gsipiloot moest ook nog zon ringetje hebben, dus die kunnen we ook nog maken.
          we houden jullie op de hoogte.

          groeten.

          #18259462
          Mr. Bone
          Deelnemer
            Lid sinds:
            21 September 2009

            Ben benieuwd idd. Ik denk dat je dalijk van je lekkage af ben. Waarneer gaat die eronder?

            #18259463
            kadett4x4
            Deelnemer
              Lid sinds:
              6 July 2004

              Als ik het spul binnen heb, en een brug ter beschikking heb.
              gok op een weekje of twee, als er niks tussen komt.

              groeten.

            5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.